YouTube-ը հայտարարել է իր նոր Direct Response Shoppable Ad ֆորմատի մասին, որի շնորհիվ YouTube-ի վիդեո գովազդներն ավելի շատ կվաճառվեն։
Գովազդատուները միշտ փորձում են գտնել նոր և ավելի լավ միջոց՝ հանդիպելու պոնտենցիալ գնորդների հետ ճիշտ ժամանակ, ճիշտ վայրում։ Մինչ սոցիլական գովազդները բավականին մեծացրին մարդկանց թիրախավորելու մեր հնարավորությունները՝ սոցիլական գովազդներից ուղիղ վաճառքներ կատարելը դեռևս բարդ է կատարել։
Նոր Shoppable Ad ֆորմատն օգտագործելու համար գովազդատուները պետք է սինխրոնիզացնեն իրենց Google Merchant Center feed-ը YouTube-ի իրենց վիդեո գովազդների հետ։