Twitter-ը հայտարարել է, որ իր պլատֆորմում գովազդների համար ներկայացնում է frequency caps հնարավորությունը, որը հասանելի կլինի ամբողջ աշխարհում:
Ցանկացած հաջողակ campaign-ի ամենակարևոր մասը արդյունավետ audience reach-ն է: Ահա թե ինչու Twitter-ն այժմ ներկայացնում է նոր frequency cap հնարավորությունը: Գովազդատուներն այսուհետ կկարողանան ավելի հեշտորեն օպտիմալացնել իրենց campaign-ները:
Frequency cap-երը թույլ կտան գովազդատուներին՝ առավելագույնի հասցնել audience reach-ը` վերահսկելով թե քանի անգամ է որևէ մեկը տեսնում գովազդը campaign-ի ողջ ընթացքում:
Frequency cap-երն այժմ հասանելի են ad group կարգավորումներում՝ Reach-ի, Engagement-ի, Video Views-ի և Pre-Roll Views-ի համար: