TikTok-ը հայտարարել է TikTok For Business-ի մասին, որը նոր հարթակ է մարքեթոլոգների համար։
Բրենդներն օր օրի TikTok-ի կարևոր մասն են դառնում․ <<սկսած թրենդներից, համայնքներից և այլն, բրենդները ստեղծում են լսարան՝ զվրաճանքի փոխանակման հիմքի վրա>>,- նշել է
Հենց այս նպատակով էլ TikTok-ն այժմ ներկայացնում է նոր
կոչվող հարթակը, որը բոլոր մարքեթինգային լուծումների <<տունն>> է։ Այն հասանելի է բրենդներին և հնարավորություն է ընձեռում նրանց՝ լինել կրեատիվTikTok For Business-ի goal-ն է՝ օգնել բրենդներին՝ ստեղծել, բացահայտել և բացահայտվել։