Pinterest-ը թողարկում է հինգ նոր գործիքներ վաճառքով զբաղվող օգտատերերի համար՝ խանութներ հիմնելու, վաճառքները խթանելու և արդյունքները հաշվարկելու համար:
Ընկերություններն այժմ կարող են tag անել իրենց սեփական նկարներն օգտագործելով նոր tagging tool-ը:
Այս թարմացումը կօգնի գնորդներին՝ գնել այն ինչ տեսնում են լուսանկարում:
Automatic bidding-ը թույլ կտա ընկերություններին՝ առավելագույնի հասցնել իրենց բյուջեն առանց գնումներն անընդհատ ստուգելու:
Ընկերությունները կարող են հետևել հաճախորդների՝ գնումներ կատարելու որոշմանը հասնելու կամ չհասնելու ուղին: