LinkedIn-ը պաշտոնապես թողարկել է նոր ‘Support’ reaction-ը՝ COVID-19-ի վերաբերյալ հրապարակումներին արձագանքելու համար։
Անցած ամիս LinkedIn-ի օգտատեր Omar Abedin-ը հարց էր հրապարակել՝ ուղղված LinkedIn CEO Jeff Weiner-ին՝ LinkedIn-ի Reaction հնարավորության ավելացման մասին։
Ինչպես կարող եք տեսնել այս screenshot-երում՝ Weiner-ը համաձայնվեց, և ընդամենը մեկ ամիս անց LinkedIn-ը թողարկեց ‘Support’ հնարավորությունը։
Սա ամբողջովին նույն մոտեցումն է, ինչ Facebook-ը կատարեց՝ ավելացնելով իր ‘Care’ Reaction-ը։ Այս փոփոխությունը նաև նշում է Reaction-ներին՝ որպես quick response-ի բավականին հայտնի հնարավորություն, և ահա թե ինչու մի քանի այլ սոցիալական հարթակներ նույնպես ավելացրել են այս հնարավորությունները։