LinkedIn-ն աշխատում է իր սեփական poll գործիքի վրա` հրապարակումների համար, և նոր hashtag ‘Presentation Mode’-ի վրա։
Poll գործիքի օգնությամբ LinkedIn-ի օգտատերերը կկարողանան ցանկացած թեմայով հարցադրումներ ուղղել իրենց հետևորդներին․

Poll-երը հասանելի կլինեն դեսքթոփ և բջջային հավելվածներով, ինչպես նաև՝ խմբերում, սակայն կան որոշ սահմանափակումներ, թե ո՞ր խմբի ադմինները կկարողանան տեսնել poll-երի արդյունքերը։
Դեռևս ոչ մի պաշտոնական հայտարարություն չկա LinkedIn-ի կողմից, թե երբ կթողարկվեն poll-երը կամ արդյո՞ք կթողարկվեն։
Wong-ը նաև նշել է, որ LinkedIn-ը փորձարկում է նոր hashtag ‘presentation mode‘-ը, որը կցուցադրի կոնկրետ հեշթեգին վերաբերող նյութերը “fullscreen mode”-ով։ Այս screenshot-ի ներքևի հատվածում կարող եք տեսնել ավելացված նոր հնարավորությունը՝ ‘Enter fullscreen presentation mode’-ը․

Այն ընտրելուց հետո դուք կտեսնեք տվյալ tag-ն օգտագործած հրապարակումների full-screen feed-ը․
