LinkedIn-ն ունի նոր ‘Sales Insights‘ կոչվող գործիք, որը կարևոր բիզնես հնարավորությունների համար կտրամադրի real-time overview՝ հիմնվելով Ձեր ընտրած market niche-ի և պարամետրերի վրա:
Ինչպես բացատրվում է վերը նշված տեսանյութում, Sales Insights-ը օգտատերերին կտրամադրի հատուկ տեղեկություններ՝ աշխատողների թրենդների, կոնտակտների և պոտենցիալ կապի հնարավորությունների վերաբերյալ:
Ինչպես կարող եք տեսնել այս նկարում, Sales Insights dashboard-ը թույլ է տալիս Ձեզ՝ գտնել կոնկրետ տվյալներ, հիմնվելով տեղանքի, աշխատանքի գործառույթի և այլնի վրա: Դա կօգնի Ձեզ ավելի լավ բացահայտել հիմնական հնարավորությունները՝ ճիշտ պահին, ճիշտ բիզնեսների հետ կապ հաստատելու համար: