Գովազդատուներն այժմ կարող են օգտագործել LinkedIn Profile targeting-ը՝ թիրախավորելու օգտատերերին Microsoft Advertising-ում:
Գովազդատուներն այժմ կարող են օգտագործել LinkedIn Profile targeting-ը՝ թիրախավորելու օգտատերերին Microsoft Advertising-ում:
Գովազդատուների համար առավելությունները շատ են, սակայն կարևոր է նշել, որ թիրախավորված և համապատասխան լսարանների հասանելիությունը նույնպես անհրաժեշտ է: Ճիշտ թիրախավորված լսարանները թույլ են տալիս Ձեզ՝ ավելի լավ խթանել Ձեր առաջարկներն ու ունենալ Ձեր գովազդային ծախսերից ավել շատ եկամուտ:
Մյուս կարևոր առավելությունն այն է, որ գովազդատուները, ովքեր ծանոթ են Microsoft Advertising-ին «կզգան ինչպես իրենց տանը» և կկարողանան հասնել LinkedIn-ի լսարաններին: Microsoft Advertising-ը միակ թվային հարթակն է, որն առաջարկում է LinkedIn Profile Targeting:
Campaign կամ ad group ստեղծելիս Դուք պետք է առաջին հերթին նշեք թե ում եք ցանկանում թիրախավորել:
Այնուհետև մուտք գործեք Settings tab և նշեք Edit your target categories:
Եվ ահա թե որտեղ կավելացնեք LinkedIn Profile target-ները.
Եթե ցանկանում եք ավելին իմանալ թե ինչպես օգտագործել LinkedIn Profile Targeting-ը Microsoft Advertising-ում կարող եք սեղմել այստեղ: