8 արդյունավետ միջոց հղումներ կառուցելու համար | SEO

80
4271

Google-ի վարկանիշային ալգորիթմները ամեն օր դառնում են ավելի խելացի՝ ստիպելով մեզ ավելի խելամիտ լուծումներ փնտրել հղումներ կառուցելու հարցում։

Ո՞ր ռազմավարությունները կարող ենք կիրառել որոնողական համակարգերի հետ ավելի լավ հարաբերություններ ունենալու և որակյալ հղումներ կառուցելու համար։

Չնայած նրան, որ ես այս հոդվածում չեմ պատրաստվում հեծածնիվ հայտնագործել, այնուամենայնիվ, կխոսեմ հղումներ կառուցելու 9 արդյունավետ ճանապարհների մասին։ Սկսե՞մ։

Սկսեցի 🙂

  1. Հյուրային նյութերը դեռ ակտուալ են։

Նախ, նշեմ, որ հյուրային են կոչվում այն նյութերը (guest posts), որոնք հրապարակվում են այլ կայքերում՝ ձեր կայի SEO դիրքերը ամրապնդելու և նոր այցելություններ ներգրավվելու նպատակով։

Չար լեզուներն ասում են, որ այս տարբերակն արդեն կորցրել է իր ակտուալությունը և այլևս արդյունավետ ճանապարհ չէ՝ հղումներ կառուցելու համար։

Եկեք այսպես անենք․ հաջորդիվ ես կներկայացնեմ նման մտածելակերպ ունեցող մասնագետների տեսակները․

  • Մասնագետներ, ովքեր նույն հաղորդագրությունը copy և paste անելով ուղարկում են հարյուրավոր թիրախների՝ առանց փոփոխելու տարրական էլեմենտները,
  • Մասնագետներ, ովքեր ուղարկում են անորակ հոդվածներ և ստանում մերժում խմբագիրների կողմից,
  • Մասնագետներ, ովքեր մտածում են միայն իրենց հղումը ստանալու մասին և կարելի է ասել՝ թքած ունեն հարաբերություններ ստեղծելու մասին ․․․

Ես կարող եմ շարունակել այս ցանկը բայց դա այժմ այդքան էլ կարևոր չէ։

Դրա փոխարեն, ես կփորձեմ ներկայացնել այն քայլերը, որոնք կօգնեն ձեզ հյուրային գրառումների ռազմավարությունը մաքսիմալ արդյունավետ կիրառել։

Քայլերի հաջորդականությունը բավականին պարզ է, բայց մինչ սկսելը, եկեք հստակ արձանագրենք հետևյալը․ մենք չենք պատրաստվում ստեղծել հղումներ, բայց պատրաստվում ենք ստեղծել հարաբերություններ։

Ո՞ր հարցն է ըստ ձեզ ամենաշատը անհանգստացնում ինչ որ կայքի տիրոջը։ Իհարկե, ճիշտ եք․ կայքում տեղադրվող բովանդակության որակը։

Ուրեմն, առաջին բանը, որ պետք է անենք՝ որակյալ ռեսուրս գտնելն է, որի միջոցով կստեղծենք որակյալ բովանդակություն։ Իմ կարծիքով մենք ունենք ընդամենը երեք տարբերակ․

  • Կարող եք աշխատանքի ընդունել հմուտ մասնագետի ձեր թիմում,
  • Վարձակալել ֆրիլանսերի,
  • Ինքներդ գրեք այն։

Երբ լուծեք այս դժվար, բայց լուծելի թվացող խնդիրը, անհրաժեշտ է հասկանալ, թե հաջորդ քայլով ինչպե՞ս պետք է գտնել կայքեր՝ հյուրային նյութերը տեղադրելու համար։

Feedly-ն օնլայն գործիք է, որտեղ կարող եք գտնել շատ կայքեր, որոնք ունեն բլոգ․ ուղղակի անհրաժեշտ է ընտրել անհրաժեշտ բնագավառը։

Ես, իմ Feedly-ի hաշվում առանձնացրել եմ շուրջ 100 մարքեթինգային բլոգ, որը նշանակում է, որ, եթե ինձ մի օր անհրաժեշտ լինի մարքեթինգային թեմայով հյուրային նյութ գրել, ես արդեն աչքի տակ կունենամ 100 թիրախ ում կարող եմ դիմել։

Բացի նրանից, որ կարող ենք ընտրել բնագավառը տարբեր բլոգեր հայտնաբերելու համար, կայքում հնարավորություն կա նաև գտնել կայքեր՝ որոնելով բնագավառի բանալի բառերը։ Օրինակ՝ “SEO”, “content marketing”, “SMM” և այլն։

Մեկ այլ հնարավորություն՝ թիրախային կայքեր գտնելու համար, մեզ տալիս է SEMrush SEO գործիքը։

Ենթադրենք, անհրաժեշտ է գտնել բլոգեր, որոնք ունեն SEO ուղղվածություն և մենք գիտենք, որ moz.com-ը բավականին հայտնի է նմանատիպ կայքերի շարքերում։ Անհրաժեշտ է ավելացնել տվյալ կայքի հղումը SEMrush-ի Competitor Analyzing գործիքի մեջ, որը ցույց կտա այդ կայքի օրգանական մրցակիցներին։

Թույն է! Երբ արդեն գիտենք, թե ինչպե՞ս գտնել թիրախներին, ժամանակն է պարզել, թե ինչպես կարելի է հավաքել նրանց մի տեղում՝ մինչ կապի դուրս գալը։

Google Spreadsheets-ը հիանալի տարբերակ է սկսելու համար, և ես ձեզ համար պատրաստել եմ մի ֆայլ, որը ուղղակի կարող եք կրկնօրինակել և օգտագործել։

Եթե այդ ֆայլում լրացնեք նշված դաշտերը ձեր թիրախի և գործընթացի մասին, ապա ամեն ինչ կլինի ձեր վերահսկողության տակ։

Առանց հետևման մոդելի աշխատելը (այն է ոչ մի տեղ չգրանցել թիրախների մասին ինֆորմացիան և ընթացքը) այդքան էլ լավ գաղափար չէ, որովհետև հիշելը, թե ամեն թիրախի հետ ինչ խոսակցություն եք ունեցել, գրեթե անհնար է։

Թիրախներին ֆայլի մեջ հավաքելուց հետո, ժամանակն է դիմել նրանց իմեյլի կամ Linkedin-ի միջոցով։

Եթե Google-ում որոնենք “guest posting outreach template”, ապա կարող ենք մեյլերի սցենարների հարյուրավոր օրինակներ գտնել, որտեղ նշվում է որ վերջիններս 100%-անոց դրական պատախան են ապահովելու ձեր դիմումներին։ Ուզում ե՞ք իմանալ ճշմարտությունը։

Չկա իդեալական սցենար, որը copy paste անելով դուք կկարողանաք գրավել թիրախի սիրտը և համագործակցություն սկսել վերջինիս հետ։

Նախ, անհրաժեշտ է ստուգել, արդյոք կայքը ունի “Write for us”, “Apply for becoming a Contributor” կամ նմանատիպ անվանումով էջ։ Եթե գտնեք նման էջ, ապա արդեն անհրաժեշտ է շարժվել հենց այդտեղ գրված կանոններով։ Հակառակ դեպքում անհրաժեշտ է կայքում փնտրել և գտնել նրանց էլ․ հացեն։

Երբ ձեր թիրախը բաց անի ձեր կողմից ուղարկված մեյլը, նա պետք է ունենա զգացողություն, որ դուք իրոք ժամանակ եք ծախսել իր կայքը ուսումնասիրելու համար և անհատական մոտեցում եք ցուցաբերել։

Իսկ ինչպե՞ս ցուցաբերել անհատական մոտեցում մեյլի միջոցով։

Մեյլի հենց առաջին նախդասության մեջ ներառեք այդ մարդու անունը, իսկ երկրորդում արդեն կարծիք արտահայտեք իր կայքում հրապարակված վերջին նյութերից մեկի մասին։ Կարծիքը չպետք է արհեստական բնույթ ունենա։ Հավատացեք, ինչքան մեծ լինի անհատական մոտեցման տոկոսային ցուցանիշը ձեր մեյլի մեջ, այնքան մեծ կլինի դրական պատասխան ստանալու հավանականությունը։

Եվ իհարկե, չմոռանանք, թե ինչի համար ենք հավաքվել։

Այդ պարբերությունից հետո արդեն անհրաժեշտ է ասել, որ մենք ցանկանում ենք իրենց կայքի համար հյուրային նյութ գրել։ Առաջարկեք միանգամից մի քանի նյութի թեմա, որոնք ամբողջովին համապատասխանում են կայքի թեմատիկային։ Այսինքն, անհրաժեշտ է ուսումնասիրել կայքը՝ հասկանալու համար, թե որ թեմաներն ամենաշատը կսազեն կայքին։

Նաև, եթե արդեն հրապարակել եք նյութեր այլ կայքերում, դրանք նույնպես կցեք ձեր մեյլին․ այն միայն կավելացնի վստահությունը ձեր հանդեպ և կմեծացնի դրական պատասխան ստանալու հավանականությունը։

Կրկնեք այդ գործընթացն այնքան, մինչ կհասնեք ձեր կողմից սահմանված նպատակին։

Հյուրային գրառումները դեռ ակտուալ են և կլինեն բավականին երկար ժամանակ, ուղղակի անհրաժեշտ է անհատական մոտեցում ցուցաբերել հաջողության հասնելու համար։

2. Ստուգեք մրցակիցների հղումները.

Երբ ստեղծում եք հղումներ ձեր կայքի համար, մրցակիցները հաստատ տանը նստած սերիալ չեն նայում։ Եվ դուք կարող եք լրտեսել նրանց օգտագործելով հենց իրենց թիրախները։

Ahrefs-ի Backlink Analyzer-ը հրաշալի գործիք է՝ մրցակիցների հղումներն ուսումնասիրելու համար։

Ընդամենը հարկավոր է տեղադրել մրցակցի կայքի դոմենը Ahrefs-ում և ստուգել նրանց հղումները։

Այդ հատվածում կարող եք տեսնել այն բոլոր հղումները, որ ձեր մրցակիցը ստեղծել է և շարունակում է ստեղծել։

Այս հղումները հայտնաբերելուց հետո անհրաժեշտ է հավաքել կայքերը Google Spreadsheet-ի մեջ։

Այս ճանապարհով հղումներ կառուցելը հեշտ չէ և պահանջում է ավելի անհատական մոտեցում, քան նախորդ ճանապարհով շարժվելիս։

Դուք չեք կարող ինչ-որ մեկին մեյլ ուղարկել, ասելով՝ «Գիտես ինչ կա, ես տեսել եմ որ դու հղում ես տվել իմ մրցակիցներից մեկին։ Կարո՞ղ եմ քեզ խնդրել իմ կայքին նույնպես տաս այդ հղումը»։ Այդ ժամանակներն վաղուց անցել են և կայքի խմբագիրը ուղղակի չի պատասխանի նմանատիպ մեյլերին, կամ առանց մեյլի բովանդակությունը ստուգելու կջնջի այն։

Ուղղակի անհրաժեշտ է ինչ-որ բան տալ դիմացինին՝ մինչ նրանից մեկ այլ բան սպասելը։

Եվ, քանի որ միանգամից չենք կարող կապվել նրանց հետ և դեպի մեր կայք հղում խնդրել, անհրաժեշտ է նախ ստեղծել հարաբերություն անձի հետ` տալով ինչ-որ օգտակար բան, որը կարող է լինել, օրինակ, ձեր կարծիքը վերջինիս նյութի վերաբերյալ։

Եկեք մի քանի տարբերակներ դիտարկենք, երբ դուք կարող եք դիմացինին արժեքավոր ինչ-որ բան տալ։

  • Դուք տեսնում եք որ այդ կայքում ինչ որ բան լավ չի աշխատում։
  • Դուք հայտնաբերում եք կոտրված հղումներ նրանց կայքում։
  • Դուք ստուգում եք նրանց կայքը մոբայլ սարքավորման վրա և նկատում, որ կայքի վրա որոշ էլեմենտների դիրքը խառնված է (responsive չէ):
  • Դուք ստուգում եք նրանց սոցցանցերի ընդհանուր գործունեությունը և կարծիք հայտնում, թե ինչպե՞ս կարող են լավացնել իրենց աշխատանքը։

Ես կարծքում եմ, որ հասկացաք, թե խոսքն ինչի մասին է գնում։ Դիմացինին անհրաժեշտ է տալ ինչ-որ արժեքավոր բան՝ մինչ վերջինից այլ բան պահանջելը։

3. Վերականգնեք կորցրած հղումները

Մեր կյանքում ոչինիչ անվերջ չէ՝ այդ թվում մեր կայքին տրված հղումները։

Ձեր կայքի կորցրած / հեռացված հղումները հայտնաբերելը և քայլեր ձեռնարկելը լավ սովորություն է։ Եվ հիմա կպարզենք, թե ինչպե՞ս է տեղի ունենում այդ գործընթացը։

Ahrefs-ի հղումներ ստուգող գործիքը մեզ շատ է օգնում այս հարցում։

Հարկավոր է ավելացնել դոմենը հղման դաշտում և ձախ հատվածից ընտրել Lost բաժինը։

Ահա այստեղ կարող եք տեսել թե քանի հղում է կորցրել այդ կայքը տրված ժամանակահատվածում։

Եվ այս պահին անհրաժեշտ է հասկանալ, թե ինչու՞ է տվյալ կայքը հեռացրել ձեր հղումը։

Սրանք են հիմնական 3 պատճառները․

  • Հոդվածը կամ վեբ էջը, որտեղ ձեր հղումը տեղադրված էր, հեռացվել է կամ փոփոխվել է նրա հղումը (url-ը),
  • Կայքի խմբագիրը գտել է որ ձեր հղումը չի համապատսխանում կայքին և հեռացրել է այն,
  • Դուք վճարել էիք այդ հղման համար և խմբագիրը ինչ-ինչ պատճառներով հեռացրել է այն։

Այլ պատճառներ նույնպես կարող են լինել, օրինակ, դոմենի օգտագործման ժամկետն է լրացել կամ կայքը փոխել է իր ուղղվածությունը։ Անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ձեր հղումի հեռացման պատճառը և քայլեր ձեռնարկել այն վերականգնելու համար։

4. Փնտրել մրցակիցների կոտրված հղումները.

Կոտրված հղումների օգնությամբ հղումներ կառուցելը հրաշալի ռազմավարություն է, բայց ժամանակ առ ժամանակ մարքեթինգ մասնագետները թերագնահատում են այն։ Ես չեմ խոսում մի քանի տարի առաջ տարածված կոտրված հղումների օգնության հղումներ պատրաստելու մասին, երբ կարող էինք ուղղակի կապվել տվյալ կայքի խմբագրի հետ և խնդրել, որպեսզի նա տեղադրի մեր հղումը՝ կոտրվածի փոխարեն։

Ժամանակները փոխվել են և սպամ մեյլերի քանակը կտրուկ շատացել է։ Դա նշանակում է, որ այն շատ վատ տարբերակ է արդյունքների հասնելու համար և անհրաժեշտ է այլ մոտեցում ցուցաբերել։

Նախ, եկեք առանձացնենք մեր մրակիցներին Google Spreadsheets-ի մեջ՝ ամեն ինչ համակարգված անելու համար։

Հետո, եկեք սահմանենք, թե ի՞նչ ինֆորմացիա է պետք ունենալ մեր թիրախի մասին՝ մինչ կապ հաստատելը։

Մեզ անհրաժեշտ է՝

  • Կոտրված հղումը,
  • Թիրախի իմեյլը կամ Linkedin-ի հաշիվը՝ կապ հաստատելու համար,
  • Մեկնաբանության դաշտ՝ գործընթացի մասին գրելու համար,
  • Կարգավիճակ՝ առանձնացնելու համար հաջողված և մերժված համագործակցությունները։

Ընտիր է! Հիմա, եկեք բացենք Ahrefs-ի broken link ստուգող գործիքը, տեղադրենք մեր մրցակցի հղումը և ներկայացված կոտրված էջերի հղումներն ավելացնենք մեր ֆայլի մեջ։

Դրանից հետո մոր ֆայլը կունենա մոտավորապես այս տեսքը․

Շատ լավ։ Մինչ կապ հաստատելը, եկեք կրկնենք ոսկե կանոնը։ Մինչ դիմացինից ինչ-որ բան պահանջելը՝ անհրաժեշտ է նախ նրանց տալ արժեքավոր բան։ Այս կանոնը հիշելով սկսեք կառուցել հղումներ՝ օգտվելով ձեր մրցակիցների սխալներից։

5. Կապի մեջ եղեք ձեր բոլոր նախորդ թիրախների հետ.

Կապի մեջ լինելը անցյալում համագործակցություն ունեցած անձանց հետ, կարող է օգնել ձեզ ավելի հեշտորեն կառուցել նոր հղումներ՝ երբ ունենաք նոր բովանդակություն։

Անհրաժեշտ է ժամանակ առ ժամանակ կապվել նրանց հետո մեյլով և ուղղակի իմանալ թե ինչպե՞ս է նա, ի՞նչ նորություններ կան իրենց ընկերությունում։

Արհեստականությունը ընդհանրապես չի խրախուսվում այս պարագայում․ արեք ամեն բան բնական ճանապարհով, որոհվետև մենք հղումների փոխարեն ստեղծում ենք հարաբերություններ։ Եվ այդ հարաբերություններ թարմ պահելը միշտ լավ գաղափար է, որովհետև չգիտենք, թե մեր նախորդ թիրախներից ինչ-որ մեկը երբ կարող է պետք գալ մեզ՝ հետագա մարքեթինգային արշավներում։

Այս գաղափարը ավելի պրակտիկ դարձնելու համար կարող եք անել հետևյալը։

Բնականաբար, ինչ-որ մի տեղ պահում եք ձեր թիրախների մասին ինֆորմացիա, ում հետ ինչ-որ պահի կապի մեջ եք եղել։ Եթե չեք անում այդպես, ապա խորհուրդ եմ տալիս այսօրվանից պահպանել տվյալները վերջիններիս մասին։

Մինիմալ ինֆորմացիանմ, որ անհրաժեշտ է պահել, նրանց մեյլն է և կարճ մեկնաբանություն տեղի ունեցած համագործակցության մասին։

Ամսական մեկ անգամ կարող եք խոսել նրանց հետ և մեյլային բարև ուղարկել նրանց։ Եվ ցանկալի է, որ այս առաջադրանքը կատարեք ամիսը մեկ անգամ։

6. Հաճախակի ստուգեք HARO-ն նոր թիրախներ հայտնաբերելու համար

HARO-ն (help a reporter out) մի պլատֆորմ է, որը լրագնողների համար ինֆորմացիայի աղբյուր՝ իրենց ապագա նյութերը և պատմությունները ստեղծելու համար։

Բիզնեսի սեփականատերերը կամ մարքեթինգի մասնագետներն էլ իրենց հերթին կարող են պաասխանել լրագրողների հարցերին և ունենալ ակնարկներ տարբեր մեդիա կայքերում (միաժամանակ ստեղծելով բարձր որակի հղումներ իրենց կայքի համար):

Եվ այս ամենը շատ պարզ է աշխատում ու հարկավոր է՝

  • Գրանցվել կայքում,
  • Ստուգել ձեր մեյլը նոր հայտերի համար,
  • Դիմել լրագրողին։

Գրանցումից և ձեր հետաքրքրությունները լրացնելուց հետո, ինչպիսիք են՝ “Բիզնես”, “Մարքեթինգ”, “Բժշկություն” և այլն, դուք արդեն ամեն օր կստանաք մեյլեր՝ տվյալ հետաքրքրությունների շրջանակներում նյութեր պատրաստող լրագրողների հարցերով։

Բոլոր հայտերը ունեն որոշակի պահանջներ, ինչպիսիք են բառերի քանակը և պատասխանի ոճը։

Համոզվեք, որ ձեր պատասխանը համապատասխանում է նշված պահանջներին, քանի որ հակառակ դեպքում այն չի դիտարկվի տվյալ լրագրողի կամ բլոգերի կողմից։

Պատկերացրեք, որ New York Times-ը հարց է տեղադրել HARO-ում և մի քանի հարյուր պատասխան ստացել տարբեր մարդկանց կողմից։ Քանի որ ընտրելու լայն հնարավորություն ունի, նշանակում է, որ վերջինս միանգամից կհեռացնի պահանջներին չհամապատասխանող պատասխանները և կանցնի առաջ։ Նման հնարավորությունը չի կարելի բաց թողնել և պետք է լինել մաքսիմալ ուշադիր։

7․ Պատրաստեք մասնագիտական զեկույցներ

Երբ պատրաստում ենք մասնագիտական զեկույցներ կամ իրական հիմքերի վրա աշխատություններ (case stury), ապա պետք է մաքսիմալ դետալային և պարզ ներկայացնել այն ամենը, ինչի մասին որ գրում ենք։

Մի կարծեք, թե սա հղումներ կառուցելու հերթական ճանապարհն է, որովհետև դա այդպես չէ։ Բայց վստահ եղեք, որ եթե ստեղծեք արժեքավոր բովանդակություն և այնպես անեք, որ այլ մարդիկ իմանան վերջինիս տեղը, ապա նրանք հաստատ կներառեն ձեր հղումը իրենց բլոգերում կամ կայքերում։

Օրինակ, 2018թ․-ին, մենք, Renderforest-ում կատարեցինք մեծ հարցում մոտ 1000 վիդեո ստեղծող անձանց հետ՝ պարզելու համար վիդեո մարքեթինգի կիրառելությունը նրանց մոտ։

Հետո ստեղծեցինք գեղեցիկ ինֆոգրաֆիկա և հրապարակեցինք մեր բլոգում։

Անհատական ոչ մի բլոգի հետ չենք կապվել այն տարածելու համար, բայց գիտեինք, որ այն կարող է մեծ տարածում գտնել և ունենալ հղումներ որակյալ կայքերից, որովհետև՝

  • Բովանդակությունը օրիգինալ էր,
  • Այն ներկայացված էր գեղեցիկ պատրաստված ինֆոգրաֆիկայի տեսքով,
  • Հարմարեցված էր SEO-ի պահանջներին։

Socialmediatoday-ը, որը համարվում է սոցցանցերի մարքեթինգի մասին գրող ամենահայտնի բլոգերից մեկը, հրապարակեց մեր ինֆոգրաֆիկան իր կայքում՝ հղում տալով օրգինալ բովանդակությանը, այսինքն, մեր կայքին։

Արդյունքում մենք ունեցանք անվճար հղում 81 DA և 1․2 միլիոն ամսական այցելություն ունցող կայքից։

Որպես ամփոփում, մենք չենք հայտնագործել նոր հեծանիվ, այլ ուղղակի հրապարակել ենք որակյալ և գրավիչ բովանդակություն՝ հիմնված 1000 օգտատիրոջ կարծիքների վրա։

8․ Ուսումնասիրեք ձեր բրենդի օնլայն ակնարկները

Օգտագործելով օնլայն ակնկարկներ ստուգող ինչ-որ գործիք, դուք հեշտությամբ կարող եք հայտնաբերել ձեր բրենդի օնլայն ակնարկները և փոխարկեք դրանք իրական հղումների։

Սա աշխատող ճանապարհ է հղումներ կառուցելու համար, որովհետև ոչ բոլոր կայքերն են իրենց մոտ տեղադրում հղումներ, երբ ակնարկում են ձեր բրենդի մասին։

Ակնարկներին հետևելու համար կարող եք օգտագործել Ahrefs-ի ակնարկների գործիքը։ Ուղղակի հարկավոր է ավելացնել ձեր բանալի բառերը նշված էջում՝ սեղմելով + New alert կոճակի

Բացված popup-ում հարկավոր է լրացնել պահանջվող ինֆորմացիան․

  • որոնվող բանալի բառը՝ որպես ձեր բրենդի անվանում,
  • որտեղ եք ցանկանում, որ վերջինս երևա (բովանդակության մեջ, վերնագրում, կամ հղման մեջ),
  • ակնարկող կայքի լեզուն,
  • դոմենները, որոնցում ակնարկվելու պարագայում չեք ցանկանում ստանալ հաղորդագրություն,
  • մեյլ, որին ցանկանում եք ստանալ ակնարկի մասին հաղորդագրությունը,
  • ուղարկվող մեյլերի ուղարկման հաճախականությունը (օրական, շաբաթական)։

Նշված ինֆորմացիան ներմուծելուց հետո, Ahrefs-ն արդեն ավտոմատ կուղարկի ձեզ մեյլ, որտեղ նշված կլինի, թե որ կայքում է ակնարկվել ձեր բրենդը։

Սրանից հետո մնում է ուղղակի կապվել ակնարկած կայքերի հետ և խնդրել ավելացնել հղում ձեր բրենդին, որպեսզի նրանց այցելուները ավելի հեշտ կարողանան գտնել ձեր կայքը։

Ամփոփում

Որպես ամփոփում, նշեմ, որ հղումների կառուցումը գրեթե միշտ նման գործընթաց է իրենից պահանջում, ուղղակի մոտեցումներն են տարբեր լինում։

Միակ բանը որ պետք է միշտ հիշել այն է, որ պետք է դիմացինին արժեքավոր բան տալ և միայն հետո պահանջել։ Միայն դա կօգնի ձեզ կառուցել հուսալի և բարձր որակի հղումներ ձեր կայքի համար։

Ինձ կարող ես հետևել նաև Facebook-ում, Instagram-ում, Telegram-ում և Linkedin-ում։

80 COMMENTS

  1. Great goods from you, man. I’ve keep in mind your stuff prior to and you’re just too excellent.
    I actually like what you have got right here, really like what
    you are saying and the way by which you are saying it.

    You make it entertaining and you continue to care for
    to keep it wise. I can’t wait to learn far more from you. This is really a
    wonderful website.

  2. Let me give you a thumbs up man. Can I show you exactly how to do amazing values and if you
    want to really findout? and also share valuable info about how
    to find good hackers for good price yalla lready know follow me
    my fellow commenters!.

  3. Hey there just wanted to give you a quick heads up.
    The words in your post seem to be running off the screen in Safari.
    I’m not sure if this is a format issue or something to do with web browser compatibility
    but I figured I’d post to let you know. The design look great though!

    Hope you get the issue fixed soon. Thanks

  4. Thank you a lot for sharing this with all of us you actually realize what you’re speaking about!
    Bookmarked. Kindly also talk over with my web site =).
    We can have a hyperlink alternate arrangement among us

  5. Appreciating the hard work you put into your site and in depth information you present.

    It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same out oof date rehashed material.
    Wonderful read! I’ve bookmarked your site and I’m including your RSS
    feeds to my Google account.

    Also visit my homelage … gggamble.us

  6. Nice post. I learn something totally new and challenging on websites I stumbleupon on a
    daily basis. It’s always exciting to read content from other writers and practice a little
    something from their web sites.

  7. OMG! This is amazing. Ireally appreciate it~ May I show my hidden information on a
    secret only I KNOW and if you want to with no joke truthfully see You really have to believe mme and have faith and I will
    show how to become a millionaire Once again I want to
    show my appreciation and may all the blessing goes to you now!.

  8. It’s remarkable to pay a quick visit this website and reading the views of all friends on the topic of this piece of writing,
    while I am also zealous of getting knowledge.

  9. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
    You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be
    giving us something informative to read?

  10. I loved as much as you’ll receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get bought an impatience over
    that you wish be delivering the following. unwell unquestionably
    come further formerly again as exactly the same
    nearly very often inside case you shield this increase.

  11. It’s really a nice and helpful piece of info.
    I’m happy that you shared this useful information with us.

    Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.

  12. hello there and thank you for your info – I have certainly picked up something new from right
    here. I did however expertise a few technical issues using
    this website, as I experienced to reload the site many times previous to I could get it to load properly.

    I had been wondering if your web host is OK? Not that I
    am complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage your quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Well I am adding this RSS to my e-mail and could look out for
    a lot more of your respective interesting content.
    Ensure that you update this again soon.

  13. May I simply just say what a relief to discover
    somebody who really knows what they are discussing over the internet.
    You certainly understand how to bring an issue to light and make it important.

    A lot more people ought to check this out and understand this
    side of your story. It’s surprising you are not more
    popular because you surely have the gift.

  14. My spouse and I stumbled over here by a different web page and thought I
    might as well check things out. I like what I see so now i am following you.

    Look forward to going over your web page yet again.

  15. What’s up to all, the contents present at this web site are truly remarkable for people experience, well, keep up the nice work fellows.

  16. Howdy! Would you mind if I share your blog with my zynga group? There’s a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thanks

  17. Greetings! Very helpful advice within this article! It is the little changes that make the most important changes. Thanks a lot for sharing!

  18. Hey there are using WordPress for your blog platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you need any coding knowledge to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!

  19. Helpful info. Fortunate me I found your web site by accident, and I am stunned why this twist of fate did not came about in advance! I bookmarked it.

  20. Excellent blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers? I’m planning to start my own site soon but I’m a little lost on everything. Would you propose starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many choices out there that I’m totally confused .. Any suggestions? Cheers!

  21. You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something which I think I would never understand. It seems too complicated and very broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

  22. Have you ever considered about including a little bit more than just your articles? I mean, what you say is valuable and all. Nevertheless just imagine if you added some great graphics or video clips to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and video clips, this site could undeniably be one of the greatest in its niche. Awesome blog!

  23. I have been surfing online more than three hours lately, yet I never found any fascinating article like yours. It’s pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers made just right content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

  24. Excellent post. I was checking continuously this blog and I am impressed! Very useful information specially the last part 🙂 I care for such info a lot. I was seeking this particular info for a long time. Thank you and good luck.

  25. I like the valuable information you supply in your articles. I will bookmark your weblog and check again here frequently. I am relatively certain I will be informed lots of new stuff right here! Good luck for the following!

  26. I was wondering if you ever considered changing the layout of your site? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two images. Maybe you could space it out better?

  27. Asking questions are truly pleasant thing if you are not understanding anything entirely, except this post provides nice understanding even.

  28. Hello there! This post couldn’t be written any better! Reading through this post reminds me of my previous roommate! He always kept talking about this. I am going to forward this information to him. Pretty sure he will have a very good read. Thanks for sharing!

  29. I got this site from my friend who told me about this site and now this time I am visiting this website and reading very informative posts at this place.

  30. My family members all the time say that I am wasting my time here at net, except I know I am getting familiarity every day by reading such good articles.

  31. My family members all the time say that I am wasting my time here at net, except I know I am getting experience every day by reading such nice posts.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here