Ստարտափ մարքեթինգ` այն ամենը, ինչ չեն սովորեցնում համալսարանում

78
3795

Մարքեթինգի հիմունքներ, շուկայագիտության ուսումնասիրություն ու էլի նման առարկաներ, որ մեզ սովորեցնում են համալսարաններն ու կլասիկ գրականությունը։ Վերցնում ենք այդ ամբողջ գրականությունն ու փորձում աշխատացնել ստարտափ մարքեթինգ-ում։ Չի աշխատում։ Ինչու՞։ Հիմա ասեմ։

Ստարտափները ներկայացնում են մի պռոդուկտ կամ սերվիս, որի շուկան դեռևս ձևավորված չէ։ Մրցակցային մթնոլորտը ևս լիովին սահմանված չէ, քանի որ դեռ չգիտենք, թե մեր հաճախորդների որ կարիքների կամ ցանկությունների համար ենք մրցելու։ Այս ամենից հետևում է, որ տվյալների բազա չկա, որի հիման վրա ուսումնասիրություն կամ կանխատեսում կանենք։ Եվ վերջում, որ ամենակարևորն է, ստարտափը չունի մարքեթինգային այնքան մեծ բյուջե, որ կարողանա ապավինել գովազդների կամ այլ վճարովի ծառայությունների վրա։

Հաշվի առնելով այս բոլոր պայմանները, ստարտափ մարքեթինգը մերօրյա աշխարհում վերասահմանվել է և դարձել growth hacking, բառացի՝ բիզնես զարգացման հակերություն։ Այն իրենից ներկայացնում է ստեղծարար լուծումների ամբողջություն, որ կօգնի Ձեր բիզնեսի անունը հասցնել առավելագույն թվով մարդկանց։ Growth hacking-ի կարևոր նախապայման է մինիմալ և օպտիմալ բյուջեն. որքան զրոյին մոտ բյուջե, այնքան ավելի ստեղծարար լուծումներ։

Growth hacking-ը սկսվում է ստարտափի առաջին քայլերի հետ համընթաց։ Եկեք քայլ առ քայլ տեսնենք, թե ինչ է այն իրենից նեևկայացնում։ 

Քայլ 1. Ստարտափ մարքեթինգ և շուկայի ուսումնասիրություն

Վերցրեք Ձեր մինիմալ կենսունակ պռոդուկտը (minimum viable product – MVP) և գնացեք մարդկանց հետ «առերես» զրուցելու։ Կախված, թե որտեղ է Ձեր շուկան, կարող եք այս «հանդիպումներն» իրականանցնել դրսում կամ օնլայն։ 

Որքան հնարավոր է հանրության տարբեր շերտեր ներառեք Ձեր հարցման մեջ։ Այսպիսով Դուք կհայտնաբերեք այն ԲՈԼՈՐ թիրախները, որ կհետաքրքրվեն Ձեր առաջարկով։ 

Այս առաջադրանքի նպատակն է՝ հասկանալ, թե մարդիկ ինչ են կարծում պռոդուկտի մասին, ինչպես է այն թեթևացնում նրանց կյանքը, ինչ պայմաններում կօգտագործեն այն ու այլ բազում տեղեկություններ, որ կօգնեն ավելի լավ պատկերացնեք Ձեր առաջարկը՝ հաճախորդների աչքերում։ 

Այս ինֆորմացիայի հետ մեկտեղ հարցրեք նրանց մասնագիտությունը, աշխատանքի վայրը, հետաքրքրություններն ու տարիքը։ 

Հավաքելով այս ողջ ինֆորմացիան՝ այն հավաքագրեք Excel կամ CSV ֆայլում՝ համապատասխանաբար վերնագրված սյունակներում։ Սա կլինի Ձեր շուկայի նախնական տվյալների բազան, որ կներառի ընդհանուր դեմոգրաֆիկ և հոգեբանական ինֆորմացիա։  

Քայլ 2. Ստարտափ մարքեթինգ և գնորդի բնութագիր 

Օգտագործելով նախորդ ուսումնասիրության տվյալները՝ կազմեք գնորդի նկարագիրը (buyer persona)։ Ձեր բոլոր պոտենցիալ գնորդներին բաժանեք 3-4 խմբերի՝ ըստ իրենց տարիքի, հետաքրքությունների ու մասնագիտացման։ Ամեն մի խմբին տվեք անուն և նկարագիր։ 

Գնորդի նկարագրի օրինակ կարող  է լինել հետևյալը.

Աննան ուսանողուհի է, բոլորել է երկրորդ տասնամյակը, աշխատում է կես դրույքով, սիրում է խոհարարություն, ունի շունիկ և սիրում է ժամանակ անցակցնել ընկերների հետ։ 

Նորից նշեմ, որ Աննան ֆիկտիվ ու հավաքագրական կերպար է, ով իր մեջ ներառում է այն ուսանողներին ովքեր 20-29 տարեկան են, սովորում են, աշխատում, ունեն հոբբի և շատ խիտ օրակարգ՝ փորձելով համատեղել անձնականն ու գործնականը։ 

Քայլ 3. Ստարտափ շուկայի ռազմավարություն

Ունենալով մեր գնորդների նկարագրերը, որոնց օպտիմալ քանակը 3-4 է, այժմ պետք է մշակել ռազմավարություն, թե ինչպես այդ օղակներին պատմել մեր մասին։ Մեր նպատակն է՝ հասնել առավելագույն թվով մարդկանց, ովքեր համապատասխանում են հայտնաբերված գնորդի նկարագրերին։ 

Այստեղ առաջ է գալիս Ձեր ստեղծարար մտածողությունը։ Թիմային հանդիպում նշանակեք և քննարկեք օրվա հարցը, որն է «Որտե՞ղ մեր գնորդը կփնտրի մեզ օնլայն»։ Այս հարցն իր մեջ ներառում է, թե ինչպիսի բառերով որոնում կկատարեն համացանցում, որ կայքեր կհաճախեն, որ կայքերին կվստահեն, արդյոք կփորձեն մեկի հետ զրուցել մինչ գնում կատարելը կամ արդյոք կցանկանան ուրիշ հաճապորդների փորձառության մասին լսել մինչ որոշում կայացնելը։

Այս բոլոր հարցերի պատասխանները մեզ կօգնեն հասկանալու, թե որտեղ մեր բիզնեսի առաջարկը պետք է հայտնվի։ Միգուցե անհրաժեշտ է սկսել սոցիալական ցանցերից՝ հղումներ ուղակելով Ձեր Ընկերներին կամ LinkedIn-ի միջոցով կապ հաստատել բոլոր պոտենցիալ գնորդների հետ կամ էլ մասնակցել համապատասխան խմբային քննարկումներին Reddit-ում։ 

Հավաքագրեք բոլոր հնարավոր առցանց և ֆիզիկական հարթակները, որտեղ կարծում եք կգնտեք Ձեր գնորդներին։ Խմբավորեք դրանք ըստ առավելագույն այցելությունների քանակի. որտեղից կարծում եք կստանաք մաքսիմալ հաճախորդներ, այդ հարթակներից էլ սկսեք։ 

Հիշե’ք, մանավանդ սկզբանական շրջանում, Ձեզ պետք է կենտրոնանալ այն հաճախորդների վրա, ովքեր Ձեզ կվճարեն։ Բռենդի ճանաչելիությունը բարձրացնելը իհարկե կարևոր է, բայց քանի դեռ եկամուտի շրջանառաությունը չի կայունացել, ծախսեք Ձեր էներգիան այն գործարքների վրա, որոնք կշատացնեն ստորին գիծը, որն է կազմակերպության շահույթը։ 

Ստարտափ մարքեթինգ և շուկայի ռազմավարություն

Քայլ 4. Քոնթենթի մշակում

Այս քայլը ստեղծարար մարդկանց ամենասիրելի փուլն է։ Հասկանալով առաջնային հարթակները, որտեղ մարքեթինգային արշավ եք անելու, պլանավորեք այն քոնթենթը կամ նյութը, որ լավագույնս կաշխատի տվյալ հարթակում։ Կարող է լինել կարճ կամ երկար նյութ, ինֆոգրաֆիկա, բաններ, այլ նկար, վիդեո կամ սլայդ, ինչը որ կարծում եք կաշխատի։ Կարևորն է ստեղծել ՈՐԱԿՅԱԼ քոնթենթ։ 

Եթե որոշել եք սկսել սոցցանցերից, ապա հարկ է հաշվի առնել նկարների ու վիդեոների չափսերը։ Մանրամասն ուղեցույցը կարող եք գտնել այստեղ։    

Ստեղծեք քոնթենթի ժամատախտակ, թե որը, երբ ու որտեղ է տեղադրվելու, ստեղծեք քոնթենթը, անպայման վերանայեք այն, նրան կցեք UTM կամ այլ պարամետրեր, որպեսզի հետագայում ստուգեք, թե որքան արդյունավետ է այն աշխատում։  

Ըստ ժամատախտակի տեղադրեք քոնթենթը և խաչեք մատները։

Քայլ 5. Արդյուքների վերահսկում ու չափագրում

Նկատե՞լ եք, որ քաշ գցելու կամ հավաքելու դեպքում Դուք միշտ կշռվում եք։ Դա կատարվում է այն նպատակով, որ առաջընթացի տեսանելի պատկերն ունենաք ու ըստ դրա՝ փոփոխեք կամ նույնկերպ պահեք Ձեր ռազմավարությունը։ Նույն տրամաբանությունն աշխատում է մարքեթինգում։ Երբ սկսում եք Ձեր մարքեթինգային արշավը՝ առցանց կամ ավանադական մեթոդներով, ապա հարկ է վերահսկել արդյունքները որոշակի չափորոշիչներով։ 

Կարող եք օգտագործել Google Analytics գործիքը՝ առցանց քոնթենթի արդյունավետությունը ստուգելու համար։ Կարող եք նայել, թե որքան մարդ է տեսել, սեղմել քոնթենթի վրա, վճարել Ձեր ծառայությունների համար կամ էլ պարզապես առաջ անցել։ Չափորոշիչները բազում են։ Ընտրեք նրանք, որ լավագույնս կօգնեն օպտիմալացնելու Ձեր նյութերի ՕԳԳ-ն։ Հիշեք, կարևորը դրանք շահութաբեր դարձնելն է։ 

Ստուգեք վերլուծությունները օրական, շաբաթական կամ ամսական կտրվածքով։ Թարմացրեք կամ փոփոխեք՝ մաքսիմալ արդյունքի համար։ Հարկ է հիշել, որ առցանց նյութերի ՕԳԳ-ն կարող է մի քիչ ժամանակ քաշել մինչև դրական ու ցանկալի արդյունքներ ցույց տալը։ Պարզապես անհրաժեշտ է չհուսալքվել ճանապարհի կեսից, քանի որ պարգևատրումը գալիս է կայուն ու որակով աշխատանքի  դեպքում։ 

Եթե ուզում եք ամեն շաբաթ թարմ նյութեր ստանալ մարքեթինգի վերաբերյալ, ապա բաժանորդագրվեք բլոգին այս հղումով։  

78 COMMENTS

  1. Right here is the perfect web site for anyone who really wants to find out about
    this topic. You understand so much its almost tough to argue with you (not that I actually will need
    to…HaHa). You definitely put a fresh spin on a
    topic that has been written about for years. Excellent stuff, just excellent!

  2. Helⅼo, Ι think your blog might Ьe having browser compаtibility issues.
    When I lоok att your website in Safari, it looks fine but when opening in Ӏnternet Explorer, it has some overlapping.
    I јust wanteԁ to give you a գuick heads up!
    Otherr then that, very good blog!

    My web-site :: https://52.77.144.249/news

  3. І absolutely love your website.. Excellent cοlors & thеme.
    Did you build this site yourseⅼf? Pleaѕe repⅼy bacxk as I’m trying to cгeate mу very own blog and want to know wher you got this from ᧐r whаt
    the theme iis named. Cheers!

    my homepage Naga777

  4. Pгagraph writing is also a excitement, if you be famіliar
    with then you can write othеrԝise it is complicated tߋ write.

    Take a look at my web page – petir388

  5. Just desire to say your article is as astonishing.
    The clarity on your put up is just spectacular and i could assume you are knowledgeable in this subject.

    Fine along with your permission let me to grasp your feed to stay up to date with
    drawing close post. Thank you a million and please keep up the gratifying work.

  6. The report focuses on how drivers, restraints,
    and macro variables have an effect oon local, worldwide and regional Systems off Aromatherapy Diffuser markets.

    Here is my web site … 스웨디시

  7. You will be playing against a live dealer via a video stream,
    adding an added level of excitement to the game.

    Also visit myy web-site – here

  8. These are the slots produced by the Bulgarian providerr Amusnet (EGT Interactive), which moved to on-line from the land-primarily based operation.

    Review my website – web site

  9. You will be mosty in a position to play casino games as prdoperly as some table and card games, which are based
    on RNG technology with virtual funds.

    Also visit my blog post … web page

  10. In uncomplicated words, you can manage your retail, iGaming and self-service channels and all your games
    such as lotto, bingo, casino, sports, scratch and slots ON A SINGLE PLATFORM.

    Also visit my website; webpage

  11. Let me give you a thumbs up man. Can I show back my secrets on amazing values
    and if you want to really findout? and also share valuable info about how to find hot girls
    for free yalla lready know follow me my fellow commenters!.

  12. Hey! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to
    check it out. I’m definitely loving the information. I’m bookmarking
    and will be tweeting this to my followers! Excellent blog
    and terrific style and design.

  13. I believe people who wrote this needs true loving because it’s a blessing.
    So let me give back and finally give back change your
    life and if you want to really findout? I will share info about how to change your life Don’t forget..
    I am always here for yall. Bless yall!

  14. Howdy terrific website! Does running a blog like this require a massive amount work?
    I have absolutely no expertise in coding but I had been hoping to start my own blog soon. Anyway, if you have any suggestions or tips for new blog owners please share.

    I understand this is off subject however I just wanted to ask.
    Cheers!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here