2019թ․-ի Օնլայն Մարքեթինգի Թրենդները — ՄԱՍ 3

0
1224

Թվային մարքեթինգը շարունակում է օրեցօր զարգացում ապրել և եթե մենք չհետևենք մարքեթինգի թրենդներին, ապա մեր մարքեթինգային ռազմավարությունը կարող է դառնալ ոչ արդյունավետ։

Եկեք տեսնենք, թե ի՞նչ են մտածում հայ մասնագետները թվային մարքեթինգի թրենդների մասին։

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 1:

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 2:

1. Սերգեյ Ուսնունց, Skillհիմնադիր

Սոցիալական կայքերը սկսել են ներթափանցել բիզնես՝ ինչպես հաղորդակցությունների էկզոտիկ միջոց: Սակայն ժամանակի ընթացքում սոցիալական կայքերի լսարանը մեծանում էր, և բրենդները սկսեցին վերանայել իրենց վերաբերմունքը այդ միջոցի նկատմամբ:

Այսօր հազվադեպ է, երբ ընկերությունը չունի իր ներկայացուցչությունը ցանցում, ըստ այդմ՝ ավելանում է հենց ինտերնետ մարքեթոլոգների և «թվային» գործակալությունների ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկը: Այստեղ ցանկանում եմ նշել ոլորտի առաջին խնդիրները.

1. Քիչ են մասնագետներն այս ոլորտում,

2. Քիչ են մասնագիտացված գործակալությունները, որոնք հասկանում են, թե ինչպես է աշխատում բիզնեսը,

3. Բիզնեսում քիչ են մենեջերները, որոնք լավ են հասկանում, թե ինչպես օգտագործել «դիջիթըլի» ռեսուրսներն ու հնարավորությունները:

Ներկա պահին ոլորտի կայացման գործընթացն է և չպետք է զարմանալ, որ ընկերության էջը, որն ունի մի քանի միլիոն շրջանառություն, վարում է ֆրիլանսեր ուսանողուհին: Ինչպե՞ս է դա հնարավոր: Չէ՞ որ նույն ընկերությունում ոչ ոք չէր մտածել, որ կարելի է ֆինանսները կամ փոխադրումները վստահել ֆրիլանսերին, հեռակա ուսուցմամբ սովորող ուսանողին:

Բանն այն է, որ ընկերությունների և բրենդների մեծամասնությունը օգտագործում են սոցիալական մեդիան՝ ինչպես միակողմանի երթևեկությամբ փողոցը:

Համացանցում իրենց էջերի միջոցով ընկերությունները պատմում են իրենց ապրանքների և ծառայությունների մասին, գովազդում են դրանք և վաճառք են կատարում: Մասամբ, օգտագործում են հարթակները HR-ները հավաքագրման համար:

Ըստ իս՝ 2019-ը բեկումնային կդառնա, քանի որ սոցիալական կայքերը կդառնան այն վայրը, որտեղ կազմակերպություններն իրագործում են հաճախորդների աջակցություն: Բոլոր վերջին հետազոտությունները խոսում են այն մասին, որ հաճախորդները ավելի ու ավելի հաճախ են փնտրում օգնություն հենց սոցիալական կայքերում և համարում են ոչ այլ ինչ, քան հաճախորդների սպասարկման միջոց:

Մենք պետք է հստակ հասկանանք և ընդունենք, որ հաճախորդը առավոտից երեկո սոցիալական կայքերում չի փնտրում բջջային օպերատորի սակագնային պլան կամ «համեղ» երշիկ, սակայն նա, մահճակալից հազիվ ելնելով, կարող է փնտրել խնդրի լուծումը մեկ հաղորդագրությամբ: Նույն հետազոտությունները խոսում են այն մասին, որ ավելի ու ավելի քիչ հաճախորդներ են բավարարվում այն սպասարկման մակարդակով, որն ընկերությունը մատուցում է սոցիալական կայքերում:

Այդ ամենը բերում է նրան, որ մարքեթոլոգների ջանքերը ոչ թե արդյունքներ չեն բերում, այլ նաև վնասում են ընկերությանը: Իմ կանխատեսումը հետևյալն է: Ընկերությունները կվերանայեն իրենց վերաբերմունքը սոցիալական կայքերում իրենց իսկ ակտիվության վերաբերյալ, սակայն դրա համար նրանցից կպահանջվի կոորդիանցում և սպասարկման բաժնի և մարքեթինգի բաժնի միջև փոխազդեցություն:

Հարթակների ալգորիթմների փոփոխությունը և օրգանական ներգրավվածության անփոփոխ նվազումը կբերեն այն բանի, որ ընկերությունները կսկսեն խթանել օգտատերերի հետ շփումը և վերջին հաշվով կսկսեն հաճախորդներին բազմակողմանի աջակցուցություն ցուցաբերել հե՛նց սոցիալական կայքերում:

2. Վարդան Պապիկյան, NeomediaSEO մասնագետ

Որոնման համակարգերում կայքի օպտիմալացման (SEO) ոլորտում որոնման համակարգերը կստիպեն, որ ավելի մեծ տեղ տրվի օգտատերերի behavioral factor-ներին (վարքագծային ֆակտորներ)։

Սա էլ իր հերթին ամբողջ SEO-ում կառուցվածքային մեծ փոփոխությունների կբերի (արդեն բերում է)։

SEO-ում կատարվող մանիպուլյացիաները մոտ ապագայում կդադարեն արդյունավետ լինել, կամ դրանց արդյունավետությունը կձգտի 0-ի։ Որոնման համակարգերում կիրառվող արհեստական ինտելեկտը առաջիկա 2 տարիների ընթացքում որոնման համակարգերի ՕԳԳ-ն կհասցնի ամբողջ պատմության ընթացքում մաքսիմալի, ինչը կնշանակի, որ SEO-ի նախկին մանիպուլյատիվ մեթոդներն այլևս կիրառել հնարավոր չի լինի (հիմնականում դրանք կկորցնեն իրենց արդյունավետությունը)։

Որոնման մարքետինգում այս փոփոխությունները կբերեն մի իրավիճակի, երբ ֆունդամենտալ տիրույթում դասական SEO-ն մեծամասամբ կփոխակերպվի օգտատերերի և կայքի միջև փոխազդեցության կառավարման (օպտիմալացման)։

Միևնույն ժամանակ օնլայն մարքետինգում որոնման համակարգերի և սոցցանցերի միջև մրցակցությունն ավելի կթեժանա՝ կապված Facebook-ի (ներառյալ Instagram-ի) կողմից տրամադրվող հնարավորություններով և սոցցանցային գովազդում կիրառվող թիրախավորման գործիքների բազմազանությամբ։

Այս հակամարտության մեջ մեծ դեր կունենա նաև սոցցանցերի բնակչության թվի մեծ աճը 2019-ին, ինչպես նաև Instagram-ի նշանակության բարձրացումը օնլայն մարքետինգում։ Native գովազդը գնալով ավելի մեծ տեղ կզբաղեցնի համաշխարհային օնլայն գովազդում։

«Նատիվ» գովազդի գները որոշ համակարգերում կարող են շարունակական աճ ունենալ։ Արդյունավետության տեսանկյունից այն կմնա ամենաբարձր ցուցանիշ ունեցողը օնլայն գովազդում (բացառությամբ որոշ նեղ շրջանակ ընդգրկող թեմատիկաների)։

Օնլայն մարքետինգի աշխարհում հաջորդ մեծ իրադարձությունները կապված կլինեն վեբկայքերի կառուցման և դրանցում կիրառվող տրամաբանության փոփոխություններով։

Առաջիկայում գնալով ավելի շատ կայքեր կանցնեն «Սև ու սպիտակ» ռեժիմին՝ առավելագույնս հեռացնելով կայքում ներդրված բազմազան ու բազմագույն տարրերը, իսկ փոխարենը կկիրառեն մոնոտոն կամ քիչ գույներով և պարզ ֆորմաներով բովանդակային և նավիգացիոն տարրեր և մաքսիմալ հասարակություն ու կայքի պարզ դասավորություն։

Նմանատիպ կայքերում բազմաժանր, անիմացված և գունավոր գովազդներն ավելի արդյունավետ կաշխատեն՝ առանձնանալով հիմնական բովանդակությունից իրենց «տեսանելիությամբ»։ Այս ամենը հիմնականում կապված է նաև համաշխարհային տիրույթում բջջային ինտերնետի հեգեմոն դիրքով, ինչն ավելի կընդգծվի առաջիկա տարիներին։

Կայքերի պարզեցման թրենդը մեծ ծավալով կընգրկի բջջային ինտերնետն ու շարունակական բնույթ կկրի նաև կայքերի desktop տարբերակների համար։

3. Էդիթ Եղիազարյան, ԶանգիSEO մասնագետ

Այսօր Google-ով ամենօրյա որոնումները հասնում են 3.5 միլիարդի և կարևոր է, որ Ձեր կայքը որոնողական համակարգերում զբաղեցնի լավ դիրք: Չնայած Google-ը հաճախ փոխում է իր պահանջները կայքի դիրքը որոնողական համակարգերում բարձրացնելու համար, կարծում եմ 2019-ին ամենապահանջված թրենդներից կշարունակեն մնալ.

1. Structured data -ն schema markup microdata-ի միջոցով. վերջինս դրվում է կայքի HTML կոդի մեջ և նպատակ ունի տեղեկացնելու որոնողական համակարգի բոթերին կոնտենտի բովանդակության մասին: Schema markupհնարավոր է ստեղծել միջոցառման, բլոգում գրված հոդվածի, app-ի, լոկալ բիզնեսի, review-երի կամ այլ բովանդակություն ունեցող կոնտենտի/էջի համար:

“Կոնտենտը արքան է”, — շատերս ենք համաձայն Բիլ Գեյթսի այս մտքի հետ: Այսօր այն պետք է ոչ միայն գեղեցիկ գրված լինի, այլև օգտատիրոջ համար լինի պետքական (ռելեվանտ):

Բացի մարդկանց մեր կայք ներգրավելուց, նրանց պետք է տրամադրել հենց այն կոնտենտը ինչը փնտրում են, որպեսզի նրանք չհեռանան կայքից և բացասականորեն չազդեն bounce rate-ի, և, հետևաբար, կայքի դիրքի վրա:

Հենց այստեղ է օգնում Schema Markup-ը, որը նպատսում է Rich snippet-ի ստեղծմանը, ինչպես նաև voice search-ի արդյուքների լավացմանը: Schema Markup կարող եք ստեղծել և թեստ անել հետևյալ գործիքներով. Structured Data Testing ToolStructured Data Markup Helper։

2. AMP (accelerated mobile pages) — Մեկ այլ կարևոր ֆակտոր, որին որոնողական համակարգերը կայքի դիրքը որոշելու համար ուշադրություն են դարձնում, դա կայքի արագությունն է:

AMP կիրառելու դեպքում ավելի բարձր դիրք ունենալու հավանակությունը մեծանում է, քանի որ կայքը բեռնելու տևողությունը մի քանի անգամ քչանում է՝ բարելավվելով օգտատիրոջ ներգրավվածությունը: Վերջինս, իջեցնելով bounce rate-ը, դրական է ազդում կայքի՝ որոնողական համակարգերում զբաղեցրած դիրքի վրա: Ավելին իմանալու համար ուսումնասիրեք հետևյալ նյութը:

4. Տարոն Պապիկյան, IDeA Foundation, թվային մարքեթինգի, մեդիայի և սոցիալական մեդիայի մոնիտորինգի մասնագետ

Ուսումնասիրելով ոլորտի թրենդները, ինչպես նաև դիտարկելով դրանց արդյունավետությունը և չափելիությունը կարծում եմ, որ 2019թ.-ին թվային մարքեթինգի ոլորտում կլինի մի քանի պահանջված թրենդ:

1. Բրենդների առաջմղման գործում կարևոր դեր կունենան ինֆլուենսերները, ինֆլուենսերների միջոցով իրականացվող մարքեթինգը կդառնա առավել արդյունավետ, իսկ պահանջարկը կաճի:

2. Պահանջված և արդյունավետ կլինի նաև messenger marketing-ը, չատբոտերի կիրառումը: Այն ընկերություններին հնարավորություն կտա ավտոմատացնել վաճառքները, գրանցել վաճառքների աճ և տեսանելիության բարձրացում: Այն նաև ակտիվ կերպով կներդրվի սպասարկման ոլորտ:

3. Դիտարկելով որոնողական համակարգերի փոփոխվող ալգորիթմները, կարծում եմ մեծ պահանջարկ կլինի նաև քոնթենթ մարքեթինգի նկատմամբ:”

Հայկական շուկայում կարծում եմ շուտ կլինի դեռևս թրենդային անվանել, քանի որ այն նաև բավականին հետաքրքիր բյուջե է ակնկալվում ունենալ։ Սակայն արտաքին շուկայի պահանջները աստիճանաբար կստիպեն, որ մենք էլ սկսենք հաճախորդին նորովի ներկայանալ ու նոր ուղիներով գտնել նրանց։

5. Տաթևիկ Խաչատրյան, Evocabankմարքեթինգի և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ

Կարծում եմ 2019-ին օնլայն մարքեթինգի թրենդերից ամենապահանջվածը կլինեն ավտոմատացման բոլոր խելամիտ տարբերակները, նախևառաջ՝ չաթբոթերը:

Ճիշտ լոգիկայով կառուցված լինելու դեպքում դրանք աննկարագրելիորեն կրճատում են աշխատանքը ու տալիս են վիճակագրական հիմնավոր տվյալներ հետագա զարգացումների համար:

Վիդեո քոնթենթի օգտագործման ծավալները ևս կաճեն, կարծում եմ՝ արդեն անիմաստ է քննարկել ստատիկ քոնթենթի համեմատ վիդեոների արդյունավետության հարցը, իսկ live և ոչ մասնագիտական տեխնիկայով նկարահանված վիդեոները մեր պարագայում ապահովում են ամենամեծ engagement-ը:

6. Նարե Քրմոյան, DigyWhizzyvirtual freelance agency-ի համահիմնադիր

Ինչ վերաբերվում է տեխնոլոգիաներին` կարծում եմ, որ AR/VR-ը և արհեստական ինտելլեկտի վրա հիմնված չաթբոթերն ու տեսա-ձայնային համակարգերը հիմնական թրենդներն են որոնք արդեն իսկ սկսել են ինտենսիվորեն ներթափանցել ու հեղափոխել մարքեթինգի աշխարհը և կշարունակեն նույն ոգով։

Սոցիալական մեդիան՝հատկապես ինստագրամը, նույնպես կշարունակեն արդի մնալ և ակտիվորեն կներառեն վերոնշյալ տեխնոլոգիաներով ստեղծված կոնտենտ, սակայն մի փոքր տեղը կզիջեն անհատական մարքեթինգին: Personal marketing-ը ավելի ու ավելի արդիական է դառնում անսպառ ու բազմապիսի տվյալների առկայության ու թվային միջոցներով դրանք վերլուծելու հնարավորության դարաշրջանում:

Որակյալ, ինտերակտիվ, ճիշտ թիրախավորված կոնտենտը նույնպես կշարունակի մնալ թրենդային ու կարևոր դեր խաղալ թե’ SEO-ի, թե’ առհասարակ մարքեթինգային ռազմավարական էֆֆեկտիվության մեջ:

Վերջին երկու թրենդերն էլ սերտորեն փոխկապակցված մոբայլ և real-time մարքեթինգն են որոնք հաշվի առնելով սպառողների թվային տեխնոլոգիաներին տիրապետելու մակարդակի աճը և մարքեթինգի ավտոմատիզացման (programmatic marketing) նորաստեղծ հնարավորությունները նույնպես կդառնան ավելի արդյունավետ ու անհրաժեշտ:

7. Էլեն Գասպարյան, Davel Creative Agencyմարքեթինգի բաժնի ղեկավար

Քոնթենթ մարքեթինգը ժամանակատար է, եւ բարդ է կառավարել։ Արագ զարգացող տեխնոլոգիաներն մոտ ապագայում կարծում եմ, հնարավորություն կտան աշխատելու AI-ով օժտված ծրագրերի հետ, որն էլ կօգնի քոնթենթ մարքեթինգի զարգացմանը, այն ունակ կլինի շատ ճիշտ եւ խելացի հնարքներով ստուգել նյութը, նրա իսկությունը, գտնելու օգտվելու աղբյուրները, տալու համապատասխան զեկույցները, որոնք կհուշեն ինչպես ավելի բարելավել նյութը, հարստացնել եւ ավելի տպավորիչ դարձնել թիրախային լսարանի համար։

Այն հնարավորություն կտա լինելու ավելի ստեղծագործական, ավելի արագ եւ ճկուն, նաեւ գրել քոնթենթ SEO-ի կանոններին համապատասխան, որը հարմարեցված կլինի բոլոր որոնողական համակարգերին (օր. Google, Yandex)։ 

AI- ի կողմից գեներացված մտքերը քոնթենթի հարցում եւ պատրաստված զեկույցը կարող է օգնել ընկերություններին վերականգնել իրենց աշխատողների էներգիան եւ մոտիվացիան, իսկ ժամանակն օգտագործելու առավել արդյունավետ առաջադրանքների համար մարքեթինգային քոնթենթի ասպարեզում, որոնք ունակ է միայն մարդը կատարել իր ստեղծագործական մտքի շնորհիվ։

2019 թ. –ին կարծում եմ AI-ով աշխատող գործիքները ավելի կզարգանան, եւ ունակ կլինեն մեծ օգնություն եւ արդյունավետություն տալու քոնթենթ մարքեթինգում։ Այն նաեւ հնարավորություն կտա կենտրոնանալու մեր ուժեղ կողմերի վրա, պլանավորելու եւ կառավելու մարքեթինգային ամբողջական ռազմավարությունը։

8. Դիանա Ղազարյան, FEAS — Federation of Euro-Asian Stock Exchangesմարքեթինգի և հասարակության հետ կապերի կառավարիչ

Կարծում եմ 2019թ.ին ամենապահանջվածներից կլինի Վիդեո Մարքեթինգը:

2018թ.-ը ցույց տվեց Վիդեոյի կարևորությունը և արդյունքները մարքեթինգային սոցիալական արշավներում: Կրկին թրենդային կլինեն հետաքրքիր և լավ մշակված պատմություն պատմող վիդեոները, որոնք կլինեն շատ կարճ և մատչելի լեզվով: Վերջին երկուսը կարծում եմ ամենակարևորը կլինի վիդեոների հաջողության համար:

Դրանք շատ լավ կարող են օգտագործվել և՛ կայքերում, և՛ բռենդի սոցիալական ցանցերում, և այլ հարթակներում: Կարևոր է հաշվի առնել երեք հիմնական հատկանիշ՝ հետաքրքիր պատմվող պատմություն, որը կպատմվի պարզ և հասկանալի լեզվով՝ ճիշտ ժամանակին:

Ժամանակը ցույց է տալիս, որ մարդիկ հոգնել են շատ երկար տեքստեր կարդալուց, երբ այդ նույն միտքը կարելի է հաղորդել գրաֆիկական լուծումների և հետաքրքիր պատկերների միջոցով: Քանի որ մենք բոլորս աշխատում ենք մեծ տվյալների և հիմնականում թվերի հետ, այդ թվերը նույնպես կարելի ներկայացնել պարզ, հստակ և կարճ վիդեոների տեսքով, որը հասանելի կլինի սպառողի համար:

9. Ռուբեն Խաչատրյան, Jazzveմարքեթինգ մենեջեր

2019 թվականին կշարունակի թրենդային մնալ կարճամետրաժ տեսանյութերն ու սինեմագրաֆիան։ 2019֊ին ընդառաջ ֆեյսբուքը ներմուծեց 3D post հնարավորությունը։ Այն այս պահին կորպորատիվ ոլորտում լիարժեք չի օգտագործվում, սակայն 2019֊ին կարծում եմ կդառանա թոփ թրենդներից մեկը։ Եվ իհարկե Influencer Marketing֊ի թրենդները ակտուալ կլինեն նաև 2019֊ին, ընդ որում թե՜ սոցմեդիայում և թե՜ օֆֆլայն տիրույթում ըստ իս։

10. Հեղինե Նազարյան, Smarketaթվային մարքեթինգային ծառայությունների համակարգող

Օնլայն մարքեթինգային թրենդներից խոսելիս 2019թ. համար շատ կարեւոր է հաշվի առնել մի քանի գործոն.

1. գովազդային (PPC) եւ օրգանական ստրատեգիաները,

2. ոլորտի թիրախային “աուդիտորիայի” հարթակները։ Համաշխարհային շուկայում թրենդը տանում է ավելի համապարփակ ( all-in-one) ստրատեգիաների կիրառմանը։ Լոկալ շուկայում դեռեւս գերակշռելու են սոցիալական հարթակների գովազդային եւ օրգանական ստրատեգիաները։ Մինչդեռ երկու դեպքում էլ որակյալ տեքստը շարունակելու է առանցքային նշանակություն ունենալ։

11. Տիգրան Շիշմանյան, iNexxusթվային մարքեթինգի մասնագետ

Դժվար կլինի առաձնացնել մեկը, որը կարող է դառնալ ամենաԹռենդայինը Թվային մարքեթինգի աշխարհում, սակայն հատկապես կցանկանայի ընդգծել Voice Search — ի ահռելի դերը գալիք 2019թ․ի վրա։

Աշխարհը գնալով ավելի ռիթմիկ ու արագ է դառնում և տեքստեր հավաքելու փոխարեն Voice Search օգտագործելը կարող է հսկայական ժամամակ խնայել օգտատերերի և ինչու չէ թվային մարքեթինգում շատ ժամանակ ծախսողների համար։ Նույն տրամաբանությամբ կարծում եմ 2019թ․ Վիդեո Կոնտենտը վերջնականապես կհաղթի Տեքստային Կոնտենտին։

Բաժանորդագրվիր իմ բլոգին այս հղմամբ և ամեն շաբաթ ստացիր թարմ մարքեթինգ քոնթենթի քո բաժինը։

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 1:

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 2: