2019թ․-ի Օնլայն Մարքեթինգի Թրենդները — ՄԱՍ 3

66
2369

Թվային մարքեթինգը շարունակում է օրեցօր զարգացում ապրել և եթե մենք չհետևենք մարքեթինգի թրենդներին, ապա մեր մարքեթինգային ռազմավարությունը կարող է դառնալ ոչ արդյունավետ։

Եկեք տեսնենք, թե ի՞նչ են մտածում հայ մասնագետները թվային մարքեթինգի թրենդների մասին։

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 1:

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 2:

1. Սերգեյ Ուսնունց, Skillհիմնադիր

Սոցիալական կայքերը սկսել են ներթափանցել բիզնես՝ ինչպես հաղորդակցությունների էկզոտիկ միջոց: Սակայն ժամանակի ընթացքում սոցիալական կայքերի լսարանը մեծանում էր, և բրենդները սկսեցին վերանայել իրենց վերաբերմունքը այդ միջոցի նկատմամբ:

Այսօր հազվադեպ է, երբ ընկերությունը չունի իր ներկայացուցչությունը ցանցում, ըստ այդմ՝ ավելանում է հենց ինտերնետ մարքեթոլոգների և «թվային» գործակալությունների ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկը: Այստեղ ցանկանում եմ նշել ոլորտի առաջին խնդիրները.

1. Քիչ են մասնագետներն այս ոլորտում,

2. Քիչ են մասնագիտացված գործակալությունները, որոնք հասկանում են, թե ինչպես է աշխատում բիզնեսը,

3. Բիզնեսում քիչ են մենեջերները, որոնք լավ են հասկանում, թե ինչպես օգտագործել «դիջիթըլի» ռեսուրսներն ու հնարավորությունները:

Ներկա պահին ոլորտի կայացման գործընթացն է և չպետք է զարմանալ, որ ընկերության էջը, որն ունի մի քանի միլիոն շրջանառություն, վարում է ֆրիլանսեր ուսանողուհին: Ինչպե՞ս է դա հնարավոր: Չէ՞ որ նույն ընկերությունում ոչ ոք չէր մտածել, որ կարելի է ֆինանսները կամ փոխադրումները վստահել ֆրիլանսերին, հեռակա ուսուցմամբ սովորող ուսանողին:

Բանն այն է, որ ընկերությունների և բրենդների մեծամասնությունը օգտագործում են սոցիալական մեդիան՝ ինչպես միակողմանի երթևեկությամբ փողոցը:

Համացանցում իրենց էջերի միջոցով ընկերությունները պատմում են իրենց ապրանքների և ծառայությունների մասին, գովազդում են դրանք և վաճառք են կատարում: Մասամբ, օգտագործում են հարթակները HR-ները հավաքագրման համար:

Ըստ իս՝ 2019-ը բեկումնային կդառնա, քանի որ սոցիալական կայքերը կդառնան այն վայրը, որտեղ կազմակերպություններն իրագործում են հաճախորդների աջակցություն: Բոլոր վերջին հետազոտությունները խոսում են այն մասին, որ հաճախորդները ավելի ու ավելի հաճախ են փնտրում օգնություն հենց սոցիալական կայքերում և համարում են ոչ այլ ինչ, քան հաճախորդների սպասարկման միջոց:

Մենք պետք է հստակ հասկանանք և ընդունենք, որ հաճախորդը առավոտից երեկո սոցիալական կայքերում չի փնտրում բջջային օպերատորի սակագնային պլան կամ «համեղ» երշիկ, սակայն նա, մահճակալից հազիվ ելնելով, կարող է փնտրել խնդրի լուծումը մեկ հաղորդագրությամբ: Նույն հետազոտությունները խոսում են այն մասին, որ ավելի ու ավելի քիչ հաճախորդներ են բավարարվում այն սպասարկման մակարդակով, որն ընկերությունը մատուցում է սոցիալական կայքերում:

Այդ ամենը բերում է նրան, որ մարքեթոլոգների ջանքերը ոչ թե արդյունքներ չեն բերում, այլ նաև վնասում են ընկերությանը: Իմ կանխատեսումը հետևյալն է: Ընկերությունները կվերանայեն իրենց վերաբերմունքը սոցիալական կայքերում իրենց իսկ ակտիվության վերաբերյալ, սակայն դրա համար նրանցից կպահանջվի կոորդիանցում և սպասարկման բաժնի և մարքեթինգի բաժնի միջև փոխազդեցություն:

Հարթակների ալգորիթմների փոփոխությունը և օրգանական ներգրավվածության անփոփոխ նվազումը կբերեն այն բանի, որ ընկերությունները կսկսեն խթանել օգտատերերի հետ շփումը և վերջին հաշվով կսկսեն հաճախորդներին բազմակողմանի աջակցուցություն ցուցաբերել հե՛նց սոցիալական կայքերում:

2. Վարդան Պապիկյան, NeomediaSEO մասնագետ

Որոնման համակարգերում կայքի օպտիմալացման (SEO) ոլորտում որոնման համակարգերը կստիպեն, որ ավելի մեծ տեղ տրվի օգտատերերի behavioral factor-ներին (վարքագծային ֆակտորներ)։

Սա էլ իր հերթին ամբողջ SEO-ում կառուցվածքային մեծ փոփոխությունների կբերի (արդեն բերում է)։

SEO-ում կատարվող մանիպուլյացիաները մոտ ապագայում կդադարեն արդյունավետ լինել, կամ դրանց արդյունավետությունը կձգտի 0-ի։ Որոնման համակարգերում կիրառվող արհեստական ինտելեկտը առաջիկա 2 տարիների ընթացքում որոնման համակարգերի ՕԳԳ-ն կհասցնի ամբողջ պատմության ընթացքում մաքսիմալի, ինչը կնշանակի, որ SEO-ի նախկին մանիպուլյատիվ մեթոդներն այլևս կիրառել հնարավոր չի լինի (հիմնականում դրանք կկորցնեն իրենց արդյունավետությունը)։

Որոնման մարքետինգում այս փոփոխությունները կբերեն մի իրավիճակի, երբ ֆունդամենտալ տիրույթում դասական SEO-ն մեծամասամբ կփոխակերպվի օգտատերերի և կայքի միջև փոխազդեցության կառավարման (օպտիմալացման)։

Միևնույն ժամանակ օնլայն մարքետինգում որոնման համակարգերի և սոցցանցերի միջև մրցակցությունն ավելի կթեժանա՝ կապված Facebook-ի (ներառյալ Instagram-ի) կողմից տրամադրվող հնարավորություններով և սոցցանցային գովազդում կիրառվող թիրախավորման գործիքների բազմազանությամբ։

Այս հակամարտության մեջ մեծ դեր կունենա նաև սոցցանցերի բնակչության թվի մեծ աճը 2019-ին, ինչպես նաև Instagram-ի նշանակության բարձրացումը օնլայն մարքետինգում։ Native գովազդը գնալով ավելի մեծ տեղ կզբաղեցնի համաշխարհային օնլայն գովազդում։

«Նատիվ» գովազդի գները որոշ համակարգերում կարող են շարունակական աճ ունենալ։ Արդյունավետության տեսանկյունից այն կմնա ամենաբարձր ցուցանիշ ունեցողը օնլայն գովազդում (բացառությամբ որոշ նեղ շրջանակ ընդգրկող թեմատիկաների)։

Օնլայն մարքետինգի աշխարհում հաջորդ մեծ իրադարձությունները կապված կլինեն վեբկայքերի կառուցման և դրանցում կիրառվող տրամաբանության փոփոխություններով։

Առաջիկայում գնալով ավելի շատ կայքեր կանցնեն «Սև ու սպիտակ» ռեժիմին՝ առավելագույնս հեռացնելով կայքում ներդրված բազմազան ու բազմագույն տարրերը, իսկ փոխարենը կկիրառեն մոնոտոն կամ քիչ գույներով և պարզ ֆորմաներով բովանդակային և նավիգացիոն տարրեր և մաքսիմալ հասարակություն ու կայքի պարզ դասավորություն։

Նմանատիպ կայքերում բազմաժանր, անիմացված և գունավոր գովազդներն ավելի արդյունավետ կաշխատեն՝ առանձնանալով հիմնական բովանդակությունից իրենց «տեսանելիությամբ»։ Այս ամենը հիմնականում կապված է նաև համաշխարհային տիրույթում բջջային ինտերնետի հեգեմոն դիրքով, ինչն ավելի կընդգծվի առաջիկա տարիներին։

Կայքերի պարզեցման թրենդը մեծ ծավալով կընգրկի բջջային ինտերնետն ու շարունակական բնույթ կկրի նաև կայքերի desktop տարբերակների համար։

3. Էդիթ Եղիազարյան, ԶանգիSEO մասնագետ

Այսօր Google-ով ամենօրյա որոնումները հասնում են 3.5 միլիարդի և կարևոր է, որ Ձեր կայքը որոնողական համակարգերում զբաղեցնի լավ դիրք: Չնայած Google-ը հաճախ փոխում է իր պահանջները կայքի դիրքը որոնողական համակարգերում բարձրացնելու համար, կարծում եմ 2019-ին ամենապահանջված թրենդներից կշարունակեն մնալ.

1. Structured data -ն schema markup microdata-ի միջոցով. վերջինս դրվում է կայքի HTML կոդի մեջ և նպատակ ունի տեղեկացնելու որոնողական համակարգի բոթերին կոնտենտի բովանդակության մասին: Schema markupհնարավոր է ստեղծել միջոցառման, բլոգում գրված հոդվածի, app-ի, լոկալ բիզնեսի, review-երի կամ այլ բովանդակություն ունեցող կոնտենտի/էջի համար:

“Կոնտենտը արքան է”, — շատերս ենք համաձայն Բիլ Գեյթսի այս մտքի հետ: Այսօր այն պետք է ոչ միայն գեղեցիկ գրված լինի, այլև օգտատիրոջ համար լինի պետքական (ռելեվանտ):

Բացի մարդկանց մեր կայք ներգրավելուց, նրանց պետք է տրամադրել հենց այն կոնտենտը ինչը փնտրում են, որպեսզի նրանք չհեռանան կայքից և բացասականորեն չազդեն bounce rate-ի, և, հետևաբար, կայքի դիրքի վրա:

Հենց այստեղ է օգնում Schema Markup-ը, որը նպատսում է Rich snippet-ի ստեղծմանը, ինչպես նաև voice search-ի արդյուքների լավացմանը: Schema Markup կարող եք ստեղծել և թեստ անել հետևյալ գործիքներով. Structured Data Testing ToolStructured Data Markup Helper։

2. AMP (accelerated mobile pages) — Մեկ այլ կարևոր ֆակտոր, որին որոնողական համակարգերը կայքի դիրքը որոշելու համար ուշադրություն են դարձնում, դա կայքի արագությունն է:

AMP կիրառելու դեպքում ավելի բարձր դիրք ունենալու հավանակությունը մեծանում է, քանի որ կայքը բեռնելու տևողությունը մի քանի անգամ քչանում է՝ բարելավվելով օգտատիրոջ ներգրավվածությունը: Վերջինս, իջեցնելով bounce rate-ը, դրական է ազդում կայքի՝ որոնողական համակարգերում զբաղեցրած դիրքի վրա: Ավելին իմանալու համար ուսումնասիրեք հետևյալ նյութը:

4. Տարոն Պապիկյան, IDeA Foundation, թվային մարքեթինգի, մեդիայի և սոցիալական մեդիայի մոնիտորինգի մասնագետ

Ուսումնասիրելով ոլորտի թրենդները, ինչպես նաև դիտարկելով դրանց արդյունավետությունը և չափելիությունը կարծում եմ, որ 2019թ.-ին թվային մարքեթինգի ոլորտում կլինի մի քանի պահանջված թրենդ:

1. Բրենդների առաջմղման գործում կարևոր դեր կունենան ինֆլուենսերները, ինֆլուենսերների միջոցով իրականացվող մարքեթինգը կդառնա առավել արդյունավետ, իսկ պահանջարկը կաճի:

2. Պահանջված և արդյունավետ կլինի նաև messenger marketing-ը, չատբոտերի կիրառումը: Այն ընկերություններին հնարավորություն կտա ավտոմատացնել վաճառքները, գրանցել վաճառքների աճ և տեսանելիության բարձրացում: Այն նաև ակտիվ կերպով կներդրվի սպասարկման ոլորտ:

3. Դիտարկելով որոնողական համակարգերի փոփոխվող ալգորիթմները, կարծում եմ մեծ պահանջարկ կլինի նաև քոնթենթ մարքեթինգի նկատմամբ:”

Հայկական շուկայում կարծում եմ շուտ կլինի դեռևս թրենդային անվանել, քանի որ այն նաև բավականին հետաքրքիր բյուջե է ակնկալվում ունենալ։ Սակայն արտաքին շուկայի պահանջները աստիճանաբար կստիպեն, որ մենք էլ սկսենք հաճախորդին նորովի ներկայանալ ու նոր ուղիներով գտնել նրանց։

5. Տաթևիկ Խաչատրյան, Evocabankմարքեթինգի և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի պետ

Կարծում եմ 2019-ին օնլայն մարքեթինգի թրենդերից ամենապահանջվածը կլինեն ավտոմատացման բոլոր խելամիտ տարբերակները, նախևառաջ՝ չաթբոթերը:

Ճիշտ լոգիկայով կառուցված լինելու դեպքում դրանք աննկարագրելիորեն կրճատում են աշխատանքը ու տալիս են վիճակագրական հիմնավոր տվյալներ հետագա զարգացումների համար:

Վիդեո քոնթենթի օգտագործման ծավալները ևս կաճեն, կարծում եմ՝ արդեն անիմաստ է քննարկել ստատիկ քոնթենթի համեմատ վիդեոների արդյունավետության հարցը, իսկ live և ոչ մասնագիտական տեխնիկայով նկարահանված վիդեոները մեր պարագայում ապահովում են ամենամեծ engagement-ը:

6. Նարե Քրմոյան, DigyWhizzyvirtual freelance agency-ի համահիմնադիր

Ինչ վերաբերվում է տեխնոլոգիաներին` կարծում եմ, որ AR/VR-ը և արհեստական ինտելլեկտի վրա հիմնված չաթբոթերն ու տեսա-ձայնային համակարգերը հիմնական թրենդներն են որոնք արդեն իսկ սկսել են ինտենսիվորեն ներթափանցել ու հեղափոխել մարքեթինգի աշխարհը և կշարունակեն նույն ոգով։

Սոցիալական մեդիան՝հատկապես ինստագրամը, նույնպես կշարունակեն արդի մնալ և ակտիվորեն կներառեն վերոնշյալ տեխնոլոգիաներով ստեղծված կոնտենտ, սակայն մի փոքր տեղը կզիջեն անհատական մարքեթինգին: Personal marketing-ը ավելի ու ավելի արդիական է դառնում անսպառ ու բազմապիսի տվյալների առկայության ու թվային միջոցներով դրանք վերլուծելու հնարավորության դարաշրջանում:

Որակյալ, ինտերակտիվ, ճիշտ թիրախավորված կոնտենտը նույնպես կշարունակի մնալ թրենդային ու կարևոր դեր խաղալ թե’ SEO-ի, թե’ առհասարակ մարքեթինգային ռազմավարական էֆֆեկտիվության մեջ:

Վերջին երկու թրենդերն էլ սերտորեն փոխկապակցված մոբայլ և real-time մարքեթինգն են որոնք հաշվի առնելով սպառողների թվային տեխնոլոգիաներին տիրապետելու մակարդակի աճը և մարքեթինգի ավտոմատիզացման (programmatic marketing) նորաստեղծ հնարավորությունները նույնպես կդառնան ավելի արդյունավետ ու անհրաժեշտ:

7. Էլեն Գասպարյան, Davel Creative Agencyմարքեթինգի բաժնի ղեկավար

Քոնթենթ մարքեթինգը ժամանակատար է, եւ բարդ է կառավարել։ Արագ զարգացող տեխնոլոգիաներն մոտ ապագայում կարծում եմ, հնարավորություն կտան աշխատելու AI-ով օժտված ծրագրերի հետ, որն էլ կօգնի քոնթենթ մարքեթինգի զարգացմանը, այն ունակ կլինի շատ ճիշտ եւ խելացի հնարքներով ստուգել նյութը, նրա իսկությունը, գտնելու օգտվելու աղբյուրները, տալու համապատասխան զեկույցները, որոնք կհուշեն ինչպես ավելի բարելավել նյութը, հարստացնել եւ ավելի տպավորիչ դարձնել թիրախային լսարանի համար։

Այն հնարավորություն կտա լինելու ավելի ստեղծագործական, ավելի արագ եւ ճկուն, նաեւ գրել քոնթենթ SEO-ի կանոններին համապատասխան, որը հարմարեցված կլինի բոլոր որոնողական համակարգերին (օր. Google, Yandex)։ 

AI- ի կողմից գեներացված մտքերը քոնթենթի հարցում եւ պատրաստված զեկույցը կարող է օգնել ընկերություններին վերականգնել իրենց աշխատողների էներգիան եւ մոտիվացիան, իսկ ժամանակն օգտագործելու առավել արդյունավետ առաջադրանքների համար մարքեթինգային քոնթենթի ասպարեզում, որոնք ունակ է միայն մարդը կատարել իր ստեղծագործական մտքի շնորհիվ։

2019 թ. –ին կարծում եմ AI-ով աշխատող գործիքները ավելի կզարգանան, եւ ունակ կլինեն մեծ օգնություն եւ արդյունավետություն տալու քոնթենթ մարքեթինգում։ Այն նաեւ հնարավորություն կտա կենտրոնանալու մեր ուժեղ կողմերի վրա, պլանավորելու եւ կառավելու մարքեթինգային ամբողջական ռազմավարությունը։

8. Դիանա Ղազարյան, FEAS — Federation of Euro-Asian Stock Exchangesմարքեթինգի և հասարակության հետ կապերի կառավարիչ

Կարծում եմ 2019թ.ին ամենապահանջվածներից կլինի Վիդեո Մարքեթինգը:

2018թ.-ը ցույց տվեց Վիդեոյի կարևորությունը և արդյունքները մարքեթինգային սոցիալական արշավներում: Կրկին թրենդային կլինեն հետաքրքիր և լավ մշակված պատմություն պատմող վիդեոները, որոնք կլինեն շատ կարճ և մատչելի լեզվով: Վերջին երկուսը կարծում եմ ամենակարևորը կլինի վիդեոների հաջողության համար:

Դրանք շատ լավ կարող են օգտագործվել և՛ կայքերում, և՛ բռենդի սոցիալական ցանցերում, և այլ հարթակներում: Կարևոր է հաշվի առնել երեք հիմնական հատկանիշ՝ հետաքրքիր պատմվող պատմություն, որը կպատմվի պարզ և հասկանալի լեզվով՝ ճիշտ ժամանակին:

Ժամանակը ցույց է տալիս, որ մարդիկ հոգնել են շատ երկար տեքստեր կարդալուց, երբ այդ նույն միտքը կարելի է հաղորդել գրաֆիկական լուծումների և հետաքրքիր պատկերների միջոցով: Քանի որ մենք բոլորս աշխատում ենք մեծ տվյալների և հիմնականում թվերի հետ, այդ թվերը նույնպես կարելի ներկայացնել պարզ, հստակ և կարճ վիդեոների տեսքով, որը հասանելի կլինի սպառողի համար:

9. Ռուբեն Խաչատրյան, Jazzveմարքեթինգ մենեջեր

2019 թվականին կշարունակի թրենդային մնալ կարճամետրաժ տեսանյութերն ու սինեմագրաֆիան։ 2019֊ին ընդառաջ ֆեյսբուքը ներմուծեց 3D post հնարավորությունը։ Այն այս պահին կորպորատիվ ոլորտում լիարժեք չի օգտագործվում, սակայն 2019֊ին կարծում եմ կդառանա թոփ թրենդներից մեկը։ Եվ իհարկե Influencer Marketing֊ի թրենդները ակտուալ կլինեն նաև 2019֊ին, ընդ որում թե՜ սոցմեդիայում և թե՜ օֆֆլայն տիրույթում ըստ իս։

10. Հեղինե Նազարյան, Smarketaթվային մարքեթինգային ծառայությունների համակարգող

Օնլայն մարքեթինգային թրենդներից խոսելիս 2019թ. համար շատ կարեւոր է հաշվի առնել մի քանի գործոն.

1. գովազդային (PPC) եւ օրգանական ստրատեգիաները,

2. ոլորտի թիրախային “աուդիտորիայի” հարթակները։ Համաշխարհային շուկայում թրենդը տանում է ավելի համապարփակ ( all-in-one) ստրատեգիաների կիրառմանը։ Լոկալ շուկայում դեռեւս գերակշռելու են սոցիալական հարթակների գովազդային եւ օրգանական ստրատեգիաները։ Մինչդեռ երկու դեպքում էլ որակյալ տեքստը շարունակելու է առանցքային նշանակություն ունենալ։

11. Տիգրան Շիշմանյան, iNexxusթվային մարքեթինգի մասնագետ

Դժվար կլինի առաձնացնել մեկը, որը կարող է դառնալ ամենաԹռենդայինը Թվային մարքեթինգի աշխարհում, սակայն հատկապես կցանկանայի ընդգծել Voice Search — ի ահռելի դերը գալիք 2019թ․ի վրա։

Աշխարհը գնալով ավելի ռիթմիկ ու արագ է դառնում և տեքստեր հավաքելու փոխարեն Voice Search օգտագործելը կարող է հսկայական ժամամակ խնայել օգտատերերի և ինչու չէ թվային մարքեթինգում շատ ժամանակ ծախսողների համար։ Նույն տրամաբանությամբ կարծում եմ 2019թ․ Վիդեո Կոնտենտը վերջնականապես կհաղթի Տեքստային Կոնտենտին։

Բաժանորդագրվիր իմ բլոգին այս հղմամբ և ամեն շաբաթ ստացիր թարմ մարքեթինգ քոնթենթի քո բաժինը։

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 1:

Թվային Մարքեթինգի Թրենդները – Մաս 2:

66 COMMENTS

  1. After I originally left a comment I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on whenever a comment is added I
    get four emails with the same comment. Perhaps there is an easy method you are able to remove me from that service?
    Cheers!

  2. of course like your website however you need to test the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to tell the truth on the other hand I will certainly come back again.

  3. When I originally commented I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there a means you can remove me from that service? Thanks a lot!

  4. Everything is very open with a precise description of the issues. It was truly informative. Your website is very useful. Thank you for sharing!

  5. Thank you for any other informative website. Where else may just I am getting that kind of info written in such a perfect method? I have a venture that I am simply now operating on, and I have been at the glance out for such information.

  6. Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will appreciate if you continue this in future. A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

  7. Hello there, simply became aware of your blog through Google, and found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will appreciate when you continue this in future. Lots of other people might be benefited from your writing. Cheers!

  8. What i do not realize is in reality how you’re now not really a lot more smartly-liked than you may be right now. You are so intelligent. You know therefore significantly on the subject of this matter, produced me individually believe it from numerous various angles. Its like men and women don’t seem to be interested until it’s something to accomplish with Woman gaga! Your personal stuffs nice. All the time deal with it up!

  9. We stumbled over here different page and thought I might check things out. I like what I see so now i am following you. Look forward to going over your web page for a second time.

  10. Appreciating the time and energy you put into your website and in depth information you provide. It’s awesome to come across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed material. Excellent read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

  11. Undeniably consider that that you stated. Your favourite justification appeared to be at the net the simplest thing to take note of. I say to you, I definitely get irked even as other folks consider concerns that they plainly do not understand about. You controlled to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing with no need side effect , folks can take a signal. Will likely be back to get more. Thank you

  12. It is perfect time to make a few plans for the longer term and it is time to be happy. I have read this submit and if I may I want to suggest you few fascinating things or suggestions. Perhaps you could write next articles referring to this article. I want to read more things approximately it!

  13. hey there and thank you for your information I’ve definitely picked up anything new from right here. I did however expertise some technical issues using this web site, since I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I’m adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective interesting content. Make sure you update this again soon.

  14. Thank you for some other wonderful article. Where else may just anyone get that kind of information in such a perfect way of writing? I have a presentation next week, and I am at the look for such information.

  15. Thanks for ones marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you may be a great author. I will always bookmark your blog and will eventually come back someday. I want to encourage continue your great job, have a nice day!

  16. My relatives always say that I am wasting my time here at net, except I know I am getting knowledge every day by reading such nice posts.

  17. My relatives all the time say that I am wasting my time here at net, but I know I am getting experience everyday by reading such good posts.

  18. Hi there, i read your blog occasionally and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam feedback? If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise? I get so much lately it’s driving me mad so any help is very much appreciated.

  19. Whoa! This blog looks exactly like my old one! It’s on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Wonderful choice of colors!

  20. I savor, cause I found exactly what I used to be looking for. You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here