Google-ն ավելացնում է նոր հնարավորություններ բիզնեսների համար, որպեսզի վերահսկեն թե ինչպես է ապրանքի մասին ինֆորմացիան հայտնվում որոնման արդյունքներում:
Բիզնեսներն ունեն նոր միջոցներ՝ robots meta tag-երի և HTML attribute-ների միջոցով վերահսկելու թե ինչպես իրենց պրոդուկտները հայտնվեն Google որոնման արդյունքներում:
Այս նոր մեթոդները թույլ են տալիս բիզնեսներին՝ հարմարեցնել search snippets-ն ըստ իրենց նախասիրությունների:
Բիզնեսներն արդեն կարող են օգտագործել schema.org markup-ը կամ Google Merchant Center-ը՝ ավելի կոնկրետացնելու թե ինչպես են ցանկանում իրենց պրոդուկտը հայտնվի որոնման արդյունքներում: