Google-ը չի կարող գնել TikTok-ը, բայց փոխարենն այն ձեռք կբերի TikTok-ի մրցակցին

0
309

TikTok-ն ամենաշատ որոնվող սոցիալական մեդիա հարթակն էր Google-ում 2019թ․-ին, սակայն Google-ը չկարողացավ գնել այն և այժմ այն ցանկանում է գնել Firework-ը՝ TikTok-ի ամենամոտ մրցակցին։

Firework-ը բջջային անվճար հավելված է, որը թույլ է տալիս օգտատերերին կիսվել 30 վայրկյան տևողությամբ վիդեոներով։ Բավականին նման TikTok-ին՝  Firework-ի նպատակն է մակերես հանել վիդեոներն անհավանական աղբյուրներից։ Հիմնական տարբերությունն այս երկու հավելվածների միջև ժողովրդագրության մեջ է․ Firework-ը տարիքով ավելի մեծ լսարանի համար է, քան իր մրցակիցը։

Firework-ն ամերիկյան կազմակերպություն է, որն այս տարի գնահատվել էր 100 միլիոն դոլլար, և որը Google-ի համար կարող է լինել <<սմարթ>> ձեռքբերում։



Օնլայն կոնֆերանս իրական ու անիրական մարքեթինգի մասին




➡️ Կոնֆերանսը թե՛ ոլորտում փորձառու մասնագետների, թե՛ առաջին քայլերն անող սկսնակների համար է

➡️ Կոնֆերանսի առաքելությունն է միավորել տարաբնույթ ոլորտների փորձագետների, ստեղծել գիտելիքներով և իրական փորձով կիսվելու հարթակ
📌 Ավելի քան 22 հայաստանյան և միջազգային խոսնակներ
📌 Մարքեթինգային ակտուալ թեմաներ
📌 Ոլորտային խնդիրներ և փորձված լուծումներ
📌 Ինտերակտիվ քննարկումներ

⏰ կոնֆերանսը տեղի կունենա օգոստոսի 15-16-ին
Մանրամասների համար սեղմիր այստեղ։