Instagram-ի ներգրավվածությունը Facebook-ի համեմատ 20 անգամ ավել է

0
321

Ըստ Socialbakers 2019 Q4 զեկույցի Instagram-ի ներգրավվածության մակարդակը 20 անգամ ավել է՝ համեմատած Facebook-ի հետ։ 

Ըստ զեկույցի՝ Instagram-ը գերազանցում է Facebook-ին՝ լսարանի չափով, տոնական սեզոնի ընթացքում ներգրավվածության հարաբերական անկումով, կանանց գերակշռությամբ երկրպագուների և հետևորդների շրջանում և այլն։

Հիմնվելով աշխարհում 50 ամենամեծ բրենդների պրոֆիլների վրա՝ նկատելի փոփոխություն է եղել Q4 2019-ում․ առաջին անգամ, Instagram-ն իր ամբողջ լսարանով առաջ անցավ Facebook-ին, ինչպես նաև, ընդհանուր ներգրավվածությունը Instagram-ում ավելի մեծ էր, քան Facebook-ում։ Այսպիսով, չնայած թոփ 50 բրենդները ավելի շատ հրապարակումներ են կատարել Facebook-ում, սակայն այդ հրապարակումների ներգրավվածության աստիճանը չհասավ Instagram-ին։


Օնլայն կոնֆերանս իրական ու անիրական մարքեթինգի մասին




➡️ Կոնֆերանսը թե՛ ոլորտում փորձառու մասնագետների, թե՛ առաջին քայլերն անող սկսնակների համար է

➡️ Կոնֆերանսի առաքելությունն է միավորել տարաբնույթ ոլորտների փորձագետների, ստեղծել գիտելիքներով և իրական փորձով կիսվելու հարթակ
📌 Ավելի քան 22 հայաստանյան և միջազգային խոսնակներ
📌 Մարքեթինգային ակտուալ թեմաներ
📌 Ոլորտային խնդիրներ և փորձված լուծումներ
📌 Ինտերակտիվ քննարկումներ

⏰ կոնֆերանսը տեղի կունենա օգոստոսի 15-16-ին
Մանրամասների համար սեղմիր այստեղ։