Instagram-ի ներգրավվածությունը Facebook-ի համեմատ 20 անգամ ավել է

0
129

Ըստ Socialbakers 2019 Q4 զեկույցի Instagram-ի ներգրավվածության մակարդակը 20 անգամ ավել է՝ համեմատած Facebook-ի հետ։ 

Ըստ զեկույցի՝ Instagram-ը գերազանցում է Facebook-ին՝ լսարանի չափով, տոնական սեզոնի ընթացքում ներգրավվածության հարաբերական անկումով, կանանց գերակշռությամբ երկրպագուների և հետևորդների շրջանում և այլն։

Հիմնվելով աշխարհում 50 ամենամեծ բրենդների պրոֆիլների վրա՝ նկատելի փոփոխություն է եղել Q4 2019-ում․ առաջին անգամ, Instagram-ն իր ամբողջ լսարանով առաջ անցավ Facebook-ին, ինչպես նաև, ընդհանուր ներգրավվածությունը Instagram-ում ավելի մեծ էր, քան Facebook-ում։ Այսպիսով, չնայած թոփ 50 բրենդները ավելի շատ հրապարակումներ են կատարել Facebook-ում, սակայն այդ հրապարակումների ներգրավվածության աստիճանը չհասավ Instagram-ին։

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here