Instagram-ը թողարկում է նոր ‘Suggested Posts’ հնարավորություն, որը կավելացնի գովազդներ և առաջարկվող օրգանիկ հրապարակումներ այն մարդկանցից, որոնց չեք հետևում:
Երկու տարի առաջ Instagram-ը ներակայացրեց ‘You’re All Caught Up’ հնարավորությունը, որը թույլ է տալիս օգտատերերին՝ իմանալ թե երբ կհասնեն հրապարակումների feed-ի վերջին, որպեսզի խուսափեն անվերջ scrolling-ից:
Այժմ Instagram-ը սկսում է ավելացնել առաջարկվող օրգանիկ հրապարկումներ և գովազդներ` օգտատերերի feed-երի վերջում, ծանուցումից հետո: Փոփոխությունը արվել է՝ բարձրացնելու ներգրավվածությունը և Instagram app-ում ծախսած ժամանակը:

Robby Stein-ը նշել է. «Մենք նկատել ենք, որ շատ օգտատերեր ցանկանում են տեսնել ավելի շատ, իրենց հետաքրքրություններին համապատասխան հրապարակումներ իրենց feed-երում, հենց այս պատճառով մենք տալիս ենք նման հնարավորություն:»
‘Suggested Posts’ -ը ոչ միայն բարձրացնում է Instagram-ի ներգրավվածությունը, այլ նաև այն հավելվածին տալիս է նոր վայր` ավելի շատ գովազդներ ցուցադրելու համար:
Նաև նշենք, որ այս նոր հնարավորությունը հիմնականում կազդի այն օգտատերերի վրա, ովքեր ավելի քիչ հետևորդներ ունեն: