Admin-ները կարող են ստեղծել և միանալ զրուցարաններին խմբի ներսում:
Admin-ները կարող են սկսել զրույցը նոր համագործակցային հրապարակմամբ, որտեղ կարող են կիսվել նկարներով և տեսնել բոլորի արձագանքները:
Facebook-ը հրապարակել է մի շարք նոր հնարավորություններ՝ օգնելու Group Admin-ներին՝ իրենց համայնքներն ավելի հեշտ կառավարել:
Facebook Groups-ը թողարկվել է 10 տարի առաջ: Այժմ ամեն ամիս ավելի քան 1.8 միլիարդ մարդ օգտագործում է Groups-ը:
Այսպիսով Facebook-ը թողարկել է նոր գործիքներ և ծրագրեր Group Admin-ների համար:
Admin Assist: Admin-ները կարող են նշել որոշակի կանոններ, որպեսզի Facebook-ը կարողանա օգնել նրանց՝ վերահսկել իրենց խմբերը: Օրինակ՝ նրանք կարող են մերժել կոնկրետ keyword-ներով հրապարակումներ, կամ հրապարկումներ, որոնք կատարում են մարդիկ, ովքեր երկար ժամանակ խմբում չեն եղել:
New Topics: Admin-ները կարող են կազմակերպել իրենց քոնթենթն ըստ թեմայի՝ հեշթեգների հետ միասին և թեման կցել խմբի վերին հատվածում՝ որպեսզի այն բոլորը տեսնեն:
Branded Content for Public Groups: Admin-ներն այժմ կարող են օգտագործել Brand Collabs Manager-ը՝ գումար վաստակելու իրենց Public group-ներից՝ կապ հաստատելով բրենդների հետ, որոնք ցանկանում են խթանել իրենց պրոդուկտներն ու ծառայությունները:
Community Management Certification: Admin-ները կարող են անցնել առցանց դասընթաց՝ սովորելու թե ինչպես ստեղծել և զարգացնել իրենց համայնքները նշված ուսումնական պլանի և քննության միջոցով:
Chats: Admin-ները կարող են ստեղծել և միանալ զրուցարաններին խմբի ներսում:
Prompts: Admin-ները կարող են սկսել զրույցը նոր համագործակցային հրապարակմամբ, որտեղ կարող են կիսվել նկարներով և տեսնել բոլորի արձագանքները:
Q&A: Admin-ները ունեն նաև text-based question-and-answer սեսիաների հնարավորություն, որին համայնքը կարող է հեշտորեն մասնակցել: