Facebook-ը փորձարկում է հեշթեգների նոր listing-ներ, որոնք այժմ ոչ միայն կցուցադրեն թոփ tag-երը, այլ նաև թե այդ tag-ով քանի հրապարակում է կատարվել Facebook-ում:
Ինչպես կարող եք տեսնել վերը նշված օրինակում, որով կիսվել է սոց. մեդիայի փորձագետ Matt Navarra-ն՝ այն նման է Instagram-ի Explore listing-ներին, որոնք ցուցադրում են թե քանի անգամ են օգտագործվել տվյալ հեշթեգները:
Facebook-ը, կենտրոնանալով հարթակում հեշթեգների օգտագործման վրա, հուշում է օգտատերերին՝ օգտագործել հեշթեգները՝ բարելավելու իրենց հասանելիությունը և trend-based հեշթեգները՝ խթանելու համայնքի ներգրավվածությունը: