Facebook Story-ները և YouTube-ն արագ աճ են գրանցել 2020թ․-ին․ Facebook-ը՝ 2․5 միլիարդ, իսկ YouTube-ը՝ 2 միլիարդ ամսեկան ակտիվ օգտատերերով։
Ըստ Animoto-ի՝ 2020թ․-ի դրությամբ մարքեթոլոգները կենտրոնացել են Facebook Stories-ի և YouTube-ի օգտագործման վրա՝ իրենց բրենդն ավելի զարգացնելու համար։
Մարքեթոլոգներն այժմ փորձում են բարձրացնել իրենց ներդրումները 2 հարթակներում էլ։
- Մարքեթոլոգների 73%-ը վերբեռնել են 2 կամ ավելի մարքեթինգային վիդեոներ YouTube-ում՝ վերջին ամսվա ընթացքում,
- Մարքեթոլոգների 67%-ը հրապարակում են վիդեոներ Facebook Stories-ում ամենաքիչը շաբաթը մեկ անգամ,
- Մարքեթոլոգների 59%-ը վիդեո գովազդներ են կատարել YouTube-ում վերջին 12 ամիսների ընթացքում,
- Մարքեթոլոգների 72%-ը Facebook Stories-ում հրապարակում են բրենդավորված քոնթենթ շաբաթը մեկ անգամ կամ ավելի հաճախ։
Ավելին իմանալու համար կարող եք դիտել ներքևում կցված ինֆոգրաֆիկը․
